Wie kijkt er ook naar deze nieuwe serie! Zo......... Syb van der Ploeg net! Ongelooflijk... kippenvel! En Jan Dulles (3Js) net ook helemaal fantastisch. Wat een mooi nieuw zicht op deze zangers.
Wie kende je niet Lotte? Vorige keer met andere zangeres vond ik het ook al een heel leuk programma (vooral toen met Nick van Nick&Simon), dus ik heb mezelf voorgenomen om het weer echt te gaan volgen. Liefs, Josien
Jan en Frans Duyts (of zoiets). Ik moet eerlijk zeggen dat ik de deelnemers van vorig jaar leuker vond, maar het is wel verrassend om ze eens een ander repertoire te horen zingen.
ja echt goed kan best eens de winnaar zijn. Jamai,jeroen van der boom,jan dulles(l),rene froger,frans duyts,syb van de ploeg en frans bauer. Dat zijn ze! Vond wel dat edsilia het leuker deed.
Ik vind het ook een leuk programma. Ik ken ze allemaal wel en vond de deelnemers van vorig jaar ook leuker, maar deze zijn ook leuk. Zo hoor je ze allemaal is wat anders zingen en dat doen de meeste erg goed. Ik vond dat Edsilia het ook leuker deed
Heb het ook gezien, was aan het zappen en kwam er toevallig op. Ik stond ook echt versteld van Syb! Wist echt niet dat hij zo'n stem had, geweldig! En wat een lekkerrrrrrr ding Jan Dulles zingt echt altijd fantastisch, ik ben geen fan van de 3J's, maar ik vind de stem van Jan echt uitzonderlijk goed. Leuk programma! (ook al hou ik niet van nederlandse muziek, dit is wel leuk om naar te kijken!)
Hmm, ik vind Jamai en Frans Bauer juist minder dan de rest. Maar wel echt een heel leuk programma, Edsilia deed het inderdaad leuker vorige keer.
Sowieso vond ik Victor Reinier eruit zien alsof hij uit zijn doos onder een brug vandaan geklommen was en nog even in een vuilnisbak naar wat te eten had gezocht.. Jammer, was altijd wel een knappe kerel.
was de eerste x dat ik het zag, vond het super! ben zoiezo waanzinnig fan van rene froger hahaha!! vind jamai en frans B niets aan, maar syb was idd geweldig! wat een mega stem zeg! en vond jeroen ook erg gaaf met het nummer wat hij zong. Bij frans duits vond ik het super dat je zn accent nog door het engels heen hoorde, heerlijk.. ja en rene... smelt.... die is altijd geweldig natuurlijk...
Leuk dat er nog meer mensen kijken! Ik ben ook heel benieuwd wat voor verrassingen nog komen, de komende weken! @Lotte, je kent Frans Duijts niet? Whahahahaha . Sorry hoor, lach je ff uit . Die man zie je tegenwoordig helaas op tv overal voorbij komen... Jan Dulles kan ik me trouwens wel voorstellen. Veel mensen kennen de 3J's niet of wel als groep, maar niet als individuën. @Maja82, heel herkenbaar je opmerking over Nederlandse muziek. Ik heb dat ook heel sterk, maar daarom vind ik dit programma zo verfrissend. Je ziet ineens een hele andere kant van deze zangers. En hé... sommigen kunnen ook nog echt zingen! Mijn persoonlijke favorieten van deze serie zijn/worden denk ik: Syb van der Ploeg, Jan Dulles, Jamai Loman en Jeroen van der Boom. Frans Bauer, Frans Duijts (alhoewel gisteren goed gezongen) en René Froger vind ik dan persoonlijk weer niet je-van-het. Ben ik trouwens de enige die Victor Reinier leuker vindt dan Edsilia Rombley? Hmmm... lekker hapje hoor! (Josien foei... terug in je hok...!) Groetjes, Josien
Ik vind Jamai één van de beste zangers die ertussen zit. (Niet qua zijn voorkomen, want knap is hij niet, maar zijn stem vind ik erg mooi). Syb vind ik weer wat minder juist. En bij Frans Bauer vond ik het grappig dat hij Engelstalig zong. Dat ben je van hem nou niet gewend. En ik vind Victor Reinier wel een leuke man en goede acteur, maar niet echt het type om een programma te presenteren. Edsilia Rombley vond ik dan beter. Maar die is zeker met zwangerschapsverlof? Of heeft ze al een baby?
Ik heb het ook gezien!!!! Ik vond Syb ook echt geweldig, maar hij had ook het perfecte nummer ervoor natuurlijk! Ik wil Jan (van 3j's) graag Roxanne van the police horen zingen. Hij deed toen een stukje in 'de zomer voorbij', dat al die lui bij elkaar zaten te zingen...zoooooooooooooooooooo mooi!!!! Verder vind ik René Froger niet zo leuk...als hij omlaag gaat met zingen, dan zet hij zo'n hele rare stem op...apart! Frans B. hadden we net gemist...de rest vond ik ook wel goed! Vond ook dat Edsilia het leuker deed dan Victor... Ik ga (als ik eraan denk, wanneer was het ook alweer) zeker de volgende keer weer kijken! Liefs
Wat een heerlijk programma is het toch! En die humor tussendoor, geweldig! Leuk clubje bij elkaar zo. Wie kijkt ook?
Ik kijk ook! Gister heb ik helemaal dubbel op de bank gelegen. Zo zie je ook hoe de mannen zijn in het "prive" Ik dacht altijd dat Jeroen van der Boom altijd heel serieus was. Net zoals Rene Froger. Maar dat zijn eigenlijk twee gekken bij elkaar op een leuke manier
Ik kijk ook.. En elke week roep ik, Joh als ik daar 1 dag tussen zou zitten, zou ik 4 keer in mijn broek piesen van het lachen.. Wat een stelletje droogkl*ten daar..