Tekenfilms....

Discussie in 'De lounge' gestart door Minyaweth, 4 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Die tekenfilms van tegenwoordig vindt ik maar helemaal niks!
    Al die 3D en animatie shit... VER-SCHRIK-KE-LIJK!
    Het gaat gewoon echt helemaal nergens meer over en ik vindt dat zoooooooooooooooooooooooooooo jammer!
    Vooral als ik dan terugdenk aan mijn kindertijd, welke geweldige tekenfilms er waren... :)
    De Snorkels, Maple Town, Vrouwtje Theelepel, Alfred J. Kwak, Disney Feest, De Smurfen, noem het zo gek maar op!

Welke tekenfilms van vroeger vonden jullie helemaal te gek?

2. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    De smurfen en Tom en Jerry vond ik erg leuk!

3. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik vul het lijstje aan met de Gummyberen!

4. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    mijn tijd had je weer andere hahaha

o.a. de berenboot - de fabeltjeskrant - Niels holgerson - Tom & Jerry - Top Cat etc etc

(op duitsland) programma mit der maus - Pan Tau - Emile (van der haselhoeve)

maar idd de tekenfilms van nu kunnen me niet echt boeien hoor en dat terwijl ik vroeger nooit kon begrijpen waarom volwassene niks aan tekenfilms vonden....nee nu snap ik het wel elke generatie zijn eigen tekenfilms.....die van nu zijn gewoon niet leuk meer, sommige vindt ik gewoon eigenlijk helemaal niks voor kinderen...

neem nou die shin shan vindt ik echt bagger hoor, tis tegenwoordig alleen maar vechten in die tekenfilms :(

dat was "vroeger" wel anders...

5. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Niels Holgerson vond ik ook wel grappig.
    Zeker vroeger had je veel leukere tekenfilms

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hhahahahah smoekie.. tom en jerry waren ook niet bepaald lief tegen elkaar hihihi

maar idd, Nils holgerson, vrouwtje theelepen, tovenaar van Oz.

7. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    hahaha Natas, nee ze waren (meestal) niet erg lief voor elkaar maar de manier waarop die 2 ruzie hadden was gewoon lachwekkend en stond je er als kind (tenminste ik niet) bij stil dat ze ruzie hadden als je dat nu tegenwoordig op tv ziet :( da's toch echt een heel groot verschil jammer genoeg...

als ik hier boomerang op wil zetten, hoor ik er gelijk 2 schreeuwen, zet em op cartoon network (of foxkids) terwijl je juist op boomerang echt die leuke tekenfilms van vroeger hebt....

jammer hoor, zo zou mams er ook nog wat aan hebben want ehm 34 of niet, die vindt ik nog steeds leuk om te zien hoor... ;)

8. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    tja ik kom uit de tijd van de fabeltjeskrant, calimero, pipo de clown, tita tovenaar. Maar volgens mij zijn deze allemaal weer net uit op dvd

9. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    kon er ff zo vlot niet meer opkomen ja....

idd tita tovenaar. calimero.... :) :)

heb vorige week vrijdag bij de blokker dvd besteld van Emile van de hazelhoeve o wat lache was dat altijd zeg...

enne niet te vergeten "de boefjes" heerlijk... :)

10. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    Je krijgt geloof ik nu de dvd bij een zak chips ofzo, zag pas de reclame

11. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Ja dat klopt, heb ik ook zo iets gezien. Maar wel van die uitdeel zakjes chips.

12. cindypascal

cindypascal Actief lid

26 sep 2005
    301
    0
    0
    bergen op zoom
    kennen jullie toevallig candy candy, dat vond ik toen ik klein was helemaal top.

groetjes cindy

13. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik vond de snorkels echt te gek!
    Dat liedje... toe ga mee naar snorkelland, in de diepe zeeeeeeeee (blijft nu in mijn hoofd hangen) :D
    Groetjes, Anakin.

14. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Ome Willem en Familie Knots, ik heb een jaar geleden bij de Kruidavat die DVD's gekocht en liet af en toe in de klas een filmpje ervan zien. De kinderen vonden het GEWELDIG.

Ik heb ook Maya de Bij en De berenboot op DVD voor mijn zoontje. Sentiment van mijn man.

Ik zet alleen maar Zappelin op voor Lars andere tekenfilms krijgt hij niet te zien. Verder gaat er regelmatig een DVD van TikTak, Bumba of Plop in. En Bob de Bouwer natuurlijk.

15. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    Ja wat moeten we tegenwoordig zonder bob de bouwer, plop, piet piraat en k3 :)

16. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Jaaaa! In het nederlands de troetelbeertjes!
    "troetelbeertje straal!"

Of de freggels! Ook zo geweldig! Zat laatst op you tube te kijken en daar kan je als je goed zoekt de oude intro liedjes vinden van die tekenfilms! Geweldig! Jeugdsentiment!

17. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Candy Candy heeft niks met de troetelbeertjes te maken hoor hihihihi

dat zijn de Care Bears.

18. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Ik vind die tekenfilms van nu ook niks... Dat zei ik laatst nog tegen mijn vriend, zaten we ook herinneringen op te halen van oude tekenfilms...

Vooral Tom & Jerry waren bij mij grote favoriet.

19. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    vrouwtje theelepel vond ik ook echt te gek. en de smurfen natuurlijk! :)

20. Phedre

Phedre Lid

27 feb 2007
    67
    0
    0
    Gelderland
    Candy Candy was inderdaad echt Geweldig! Maar wel een voorloper van de Japanse animatie.
    Maar zo onschuldig was het ook niet een minderjarig meisje die verliefd was op 3 puber jongens als ik mij het goed herinner :)

Kan iemand zich TaoTao nog herinneren (met een pandabeer), keek ik ook altijd naar.

Deel Deze Pagina