Een Italiaanse meisje van 22 maanden is overleden nadat ze urenlang in een hete auto had gezeten. Haar vader had haar vergeten af te zetten bij de crèche. De auto met het kind erin stond vijf uur lang op een parkeerterrein in de brandende zon. Toen de man aan het einde van zijn werkdag terugkeerde naar zijn auto, ademde het meisje nog nauwelijks. Het meisje overleed dit weekend na een aantal dagen in coma te hebben gelegen. Vergeven De moeder heeft het haar man vergeven. "Het had iedereen kunnen overkomen, we zijn tegenwoordig alleen nog maar aan het rennen en haasten", zegt ze in Italiaanse media. Volgens haar was haar man juist "een voorbeeldige vader". Het OM heeft een onderzoek geopend wegens dood door schuld. Donatie De ouders hebben toestemming gegeven tot donatie van de organen van hun kindje. In Italië wordt het gebaar zeer geprezen en wordt de overleden peuter gezien als een heldin. Door de orgaandonatie konden drie andere zieke kinderen geholpen worden. Een tweejarig meisje en een klein jongetje werden gered door het hart en de lever van het meisje. NOS Nieuws - Peuter overlijdt na uren in hete auto
Tja, zoiets kan natuurlijk ook iedereen gebeuren Ik vergeet ook regelmatig dat m'n kind achterin de auto zit en naar de creche moet -_-' Wat ontzettend triest zeg
Hoe kun je je kind nou vergeten bij de creche af te leveren? Dan moet je op je werk toch ineens denken van: "Oeps, mijn kind zit nog in de auto" maar zelfs dat gebeurde niet. Vind het heel mooi dat er in het nieuwsbericht staat dat de vrouw haar man vergeven heeft. Maar dan staat erbij dat ze zei: "Het had iedereen kunnen overkomen, we zijn tegenwoordig alleen nog maar aan het rennen en haasten" Nou dit had zeker niet IEDEREEN kunnen overkomen. Ik vind het nogal een grove fout.
Ik kan me echt niet voorstellen dat ik ze vergeet in de auto??? Je ziet je kind toch ook zitten als je uitstapt? Het spijt me geweldig maar ik zou mn man afmaken als hij ze vergeet en de auto doodleuk in de warme zon zet en vrolijk gaat werken...
en daarom bellen wij dus altijd de ouders als een kindje er om half tien nog niet is en niet is afgemeld... (werk op een kdv) Het zou je man maar zijn!
Nou sorry hoor maar ik snap echt niet hoe je je eigen kind kunt vergeten! En al helemaal niet een h-e-l-e dag lang! Kom op zeg! Arm kind, vergeten door haar eigen vader. Denk dat ik dat mijn vriend echt nooit zal kunnenvergeven..
Maar ik neem toch aan dat niet het eerste wat in je opkomt dat als ouders met kind niet komen opdagen dat je dan denkt: het kind zit vast opgesloten in een hete auto. Niet normaal gewoon! :x Maar wel goed dat jullie er achteraan bellen.
Dit gebeurt helaas helaas helaas ieder jaar wel ergens. Natúúrlijk kun je je niet voorstellen dat iemand het vergeet. Dat konden deze mensen vast ook niet. Meestal is er sprake van dat het anders dan anders gaat. Bijvoorbeeld normaal brengt moeder het kind weg, en nu moet vader het een keer doen. Omdat hij het normaal niet doet, denkt hij er niet aan en rijdt naar zijn werk. Kind is in slaap gevallen en geeft dus geen kik. Vader hoeft niets uit zijn auto te hebben, dus stapt uit en doet de deur op slot. Wie kijkt er eerst nog op de achterbank voor hij wegloopt van z'n auto? Wat een horror, dat je daarna terugkomt bij je auto en daar je dode of doodzieke kind terugvindt. Ik vind het alleen maar in- en intriest voor dit gezin.
Dit vind ik nou echt iets wat NIET iedereen kan gebeuren. Welke achterlijke aap vergeet nou zijn\haar kind.
als mijn peuter zo´n langzame dood in de auto was gestorven dan weet ik nog niet of ik het mijn man zou vergeven, sterker nog, mijn man kennende zou hij het zichzelf nooit meer vergeven, deze mensen doen hier (zoals het nu overkomt) wel erg luchtig over zeg! jeetje man! je kind is dood!!
ind omg wat erg wie vergeet nu zijn eigen kind! ja iedereen heeft het druk wat een onzin zeg! echt verschrikkelijk!!!!!!! wat een nachtmerrie voor dat meisje.
wat ik niet begrijp zijn de volgende dingen. * denk je dan geen 1 keer aan je kind, zo van hoe zou ze het hebben op kdv? * heb je je partner dan geen 1 keer aan de telefoon die dan bijvoorbeeld vraagt, en ging hij/zij lief spelen toen je haar wegbracht. of van ik haal haar/hem wel op straks? dan zou er toch een lampje moeten gaan branden van shit vergeten!! hier gebeurd dat regelmatig, als ik aan het werk ben dan denk ik vaak van hoe zouden ze het hebben bij opa en oma enz enz.. in en in triest voor het kindje maar ook voor de ouders. hij heeft dit echt niet expres gedaan neem ik aan..