Kijk op National Geografic Channel, daar is nu een bijzondere docu op over het leven van een kindje in de baarmoeder tot aan de geboorte!!!! xx Syrah
Het is een heel mooi programma heb het al eens gezien heel indrukwekkend en zeker de moeite waard om te kijken
Volgens mij heb ik het ook al wel eens gezien en zeker de moeite waard om het te kijken. Zelf heb ik de dvd van het mooie wonder. Daar zie je ook alles vanaf de lozing tot de geboorte.
Ja ik heb die dvd laatst ook gekocht, is ook super! Maar dit programma is wel wat uitgebreider vind ik, tenminste, deel 2 wat ik er nu van heb gezien...
Hoi meiden Het programma heet IN THE WOMB en moet heel mooi zijn ik heb hieronder de link neergezet en dan moet je kijken onder televisie het word dinsdag herhaald... Ik ga zeker weten kijken http://www.nationalgeographic.nl/ groetjes liselotje
IN THE WOMB Hoi Meiden Heb t nog eens goed voor jullie opgezocht en dit zijn alle herhalingen.. groetjes liselotje Een intieme en onthullende studie van het embryo dat zich in de baarmoeder ontwikkelt - de wonderbaarlijke reis van de bevruchting van het ei tot de geboorte van de baby. NEXT ON 25 October, 22:00 25 October, 23:00 26 October, 1:00 26 October, 2:00 10 December, 22:00 11 December, 3:00 25 December, 20:00 26 December, 2:00
Oh wat grappig dat 'ie net deze week weer op tv is ! Ik heb hem in het begin van mijn zwangerschap gekeken via de video van een collega (mede ook om mijn miskramen te verwerken) en nu had ik hem weer geleend om nog eens te kijken. Heb vanmiddag het slot bekeken en ik moet zeggen dat het echt een aanrader is ! Dus meiden, zet die video maar vast klaar. Liefs Ilja
He hallo wat leuk om te weten dat het op tv komt ik heb het namelijk nog nooit gezien en ik ga ook echt kijken ben nu al nieuwgierig groeltjes roelien
Hoi meiden Zal t even op tijd vermelden zodat we straks allemaal aan de buis gekluisterd zitten kunnen de mannen ook nog eens achter de pc vanavond komt die IN THE WOMB om 22:00 uur op nationalgeographic en om 23:00 dus bij deze..... liefs liselotje
Ja dat weet ik jammer genoeg ook niet..... We proberen maar gewoon de oogjes open te houden en dan zien we t vanzelf Hoop 1 en 2..... Nou veel kijkplezier allemaal groetjes
Mijn mannetje heeft vanacht gekeken en was ontzettend onder de indruk!! Ik heb het ook al wel eens gezien maar toen was ik niet zwanger!
Het is del 1 en 2 en duurt dus in totaal 2 uur. Erg indrukwekkend en mooi om te zien. Heb hem laatst ook al gezien. Ik zie net op de site van NGC dat hij 12 november om 19.00 uur ook weer komt!!! Echte aanrader, kijken dus!!
ik had deel 1 al eens gezien maar deel 2 gemist nu heb ik ze dus beide gezien wat wonderbaarlijk he zoiets dat daar zo maar een nieuw mensje in je groeit ik heb met grote oogjes gekeken terwijl ik toch al 2 grote lummeltjes heb blijft wonderbaarlijk mooi gr debbie