Was ook mijn eerste gedachte,dus zo gek nog niet. Lekker meerdere keren per dag even dak nat spuiten en dan vooral vlak voor dat ze naar bed toe gaat dan koelt het ook flink af.
Ben wel benieuwd waar in Friesland je ergens zit... Misschien mag je blij zijn juist in friesland te zijn en niet in t zuiden... Lijkt me echt een ramp om daar te wonen met deze temperaturen... Als zelfs hier rondom de boerderij al geen koel plekje te vinden is.....
Ik geloof dat wij het hier in friesland het idd iets koeler hadden dan in het oosten en zuiden haha Maar het was veel te warm... gelukkig is het nu wat afgekoeld dus ik hoop ook bij jullie in de caravan! En ik hoop dat jullie niet veel wateroverlast hebben gehad vandaag door de regen... fijne vakantie nog!
Bedankt voor jullie reacties nog meiden. Het is nu lekker afgekoeld hier.... Gelukkig wordt het inderdaad s avonds best koel in de caravan. Alleen zodra de zon gaat schijnen dan wordt het hier een sauna. Deze week geven ze koeler weer op, dus onze laatste vakantieweek hier moet goed komen.
Ik weet niet waar je zit in friesland, maar geniet er nog maar lekker van! momenteel is het hier prima vertoeven mbt de temperaturen Fijne vakantie nog.