Hoi Ik ben nu bijna 33 weken zwanger en ik voel mijn kleintje natuurlijk al een tijdje, maar ik heb het idee dat hij/zij de laatste dagen veel drukker is dan anders. Hoe zou dat kunnen komen? Of komt het doordat hij/zij nu echt groot gebint te worden en ik alles nog duidelijker voel?
HOi Daan.. Heb ik ook last van..ben morgen 33 weken en sinds ongeveer twee weken lijkt het net op hij steeds bewegelijker is..doet nu ook echt vaak pijn en je ziet dan weer een voetje of handje echt uit je buik schieten..soms is het net of hij omdraait..misschien doet hij dat ook wel hoor haha.. maar volgens mij komt dat gewoon omdat die kleintjes van ons nu steeds minder ruimte krijgen
Typisch he? Ik dacht juist dat je het tegen het eind juist minder ging voelen. Nou ja, dat zal dan wel over een paar weken zijn. Wel grappig dat jullie dit ook herkennen. In derdaad ook met voetjes enzo. Ik merk pas sinds een week echt voetjes/knietjes en elleboogjes op
Hier wordt het nu juist iets rustiger maar als je het dan voelt bewegen dan is het ook ergggggggg duidelijk.