Al die tijd heb ik me ingehouden en heel erg gelet op mijn eet gedrag. Ik at alleen gezonde dingen en avond eten was ook gezond. Maar nu sinds een week verschrikkelijk. Heb ik inene alleen maar trek in koekjes en tussendoortjes en eet ik zowat 4 of 5 boterhammen tussen de middag met salades of zoet beleg. Normaal maar 3 boterhammen met hartig beleg. Ik ben nu dus in die week al een kilo extra aangekomen! Nu ben ik in totaal sinds begin zwangerschap 5,5 kilo aangekomen. Ik wil juist niet zo heel veel aankomen en nu heb ik inene de hele dag door trek..........wie herkent dit en heeft hetzelfde gehad?
meid doe gewoon ff datgene wat je wilt doen (eten) je kleine heeft tot dusver gewoon van jou "gegeten"en dat je nu ineens behoeft hebt aan bepaalde dingen is echt niet vreemd hoor je bent "al"bijna 30 wkn nog "nauwelijks"aangekomen dus je mag echt nu wel af en toe zondigen hoor..ik was over de gehele zwangerschap nog geen 9 kilo aangekomen omdat de kleine dus idd mijn reserves opat in het begin en ik pas later begon te "snoepen"maak je niet ongerust geef er gewoon lekker af en toe aan toe het "mag"nu van wat jij nu nog maar bent aangekomen heb je echt geen reden om te denken o straks kom ik teveel aan...als jij zo doorgaat zoals nu (wat aankomen betreft) zit jij straks direct weer op je eigen oude maat (of nog slanker) dus doet lekker wat je wil af en toe het mag hoor
jeetje ik zou bijna willen zeggen maak je niet dik haha ik ben met de eerste zwangerschap 24 kilo bij gekomen en heb helemaal geen eetbuien gehad, ging helemaal vanzelf. Na de bevalling zijn de kilo's er weer afgevlogen en drie maanden later was ik weer op mijn oude gewicht. Dus als je trek hebt, laat de boterham dan lekker smaken. Je lichaam geeft dan aan dat je het nodig hebt en je druk maken over je gewicht is nu beslist niet het juiste moment haha. geniet er lekker van.