nu pas weer op het oude gewicht...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door giebel, 8 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.566
    601
    113
    Hoi,

toen ik positief testte, heb ik op de weegschaal gestaan. Ik ben te zwaar en voor ik de VK belde wilde ik weten hoe zwaar ik was, zodat ik kon vragen of dat gevolgen had (dat ik miss naar de gynacoloog zou moeten). Gelukkig was dat niet het geval en sta ik lekker onder controle bij de VK.

Doordat ik heel lang veel misselijk ben geweest, ben ik best wat afgevallen. Inmiddels begint mijn buik flink te groeien en sindsdien niet te vaak meer op de weegschaal gestaan. Gister voor 't eerst weer, en zat 100 gram boven mijn gewicht op de dag van de test. Morgen 28 weken zwanger en nu dus weer op het gewicht van ''dag 1''. Ben benieuwd hoeveel er nog bij gaat komen....

2. Me312

Me312 Actief lid

2 feb 2012
    272
    9
    18
    Genieten van de kids
    Velsen
    Nou ik hoop niks :D maar het zo "fijn" zijn als je maar 7 kilo aankomt want als de baby dan geboren wordt is alles er weer af hihi

3. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou dat gaat de goeie kant op, zo weinig aangekomen tot nu toe ;)
    ik ben toen in totaal 11,5 kilo aangekomen maar na de bevalling was ik dit binnen 2 weken ook weer kwijt en daar hoefde ik niks voor te doen en gaf niet eens borstvoeding :) succes in ieder geval!

Deel Deze Pagina