Goedemorgen dames, Deze middag naar de gyneacoloog... Nog altijd geen verandering in de situatie, elke dag positieve ovulatietesten, ovulatiepijn maar nog geen temperatuurverhoging... dus nog geen ei Hoop wat wijzer te zijn na mijn bezoekje aan de dokter.
Hoi Ik koop ook geen cb meer hij gaf 3dagen een smiley en aan m'n Temp te zien had ik m'n eisprong al bij de eerste smiley. ik teste elke ochtend om 11uur! dus haal voortaan gewoon weer de dipsticks
hmm.. raar dat hij zo lang positief blijft. Toen ik ze een aantal jaar geleden gebruikte klopte hij bij mij altijd (liep ook bij de gyneacoloog dus wist wanneer ik mijn eisprong had). Ik had juist bij de streepjes nooit een duidelijke waardoor ik niet wist wanneer ik mijn eisprong had.. Hoop dat je straks bij de gyn. wat meer duidelijkheid hebt!
Net terug van de gyneacoloog. Ze heeft een inwendige echo gemaakt van de baarmoeder en eierstokken. Niets abnormaals te zien. Blijkbaar is mijn rechtereierstok een beetje aan de trage kant. Er zitten geen cystes, links of rechts. Maar ze kon me niet echt zeggen of ik reeds geovuleerd heb. Er zit een eitje rechts die groter is dan de rest, 17mm. Waarschijnlijk moet ik nog mijn eisprong hebben één dezer dagen. Grote geruststelling voor mij dat alles in orde is, behalve de traagwerkende eierstok. Ik stop in ieder geval met de ovulatietesten, ze wist me te zeggen dat deze bij sommige personen vaak vals positief aangeven, ook de digitale versies. De 'ovulatiepijnen' die ik sinds een week voel zouden blijkbaar de groei van de follikel zijn... Ik ben in ieder geval een beetje gerustgesteld, enkel afwachten nu... Hopende dat ik vlug mijn eitje krijg
Dacht hier ook aan..heb ook een ronde 4 dagen smiley gehad, suf geklust, niet zwanger.. Achteraf denk ik ook een eitje geweest wat niet wilde springen.. Ronde later 1,5 dag smiley.. Eisprong gevoeld.. hou het goed in de gaten! En gewoon lekker blijven klussen
Pfff, nog altijd positieve ovulatietesten en ovulatiepijn, maar nog geen ei te bespeuren, temperatuur is nog altijd niet omhoog. Begin het lichtjesaan beu te worden. Wat was het toch fijner met de pil