Nu snap ik het niet meer

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Ivy1979, 29 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik temperatuur vanaf januari dit jaar. Ik heb af en toe wel afwijkende cyclussen, mijn eisprong zit een beetje tussen dag 15 en 25 in, maar er zijn een paar dingen die wel standaard zijn: LF van max 12 dagen en post-ei temp van 37.0.

Nu heb ik toch een raar kaartje, FF gaf aan dat mijn ei op dag 17 was, dat geloof ik niet. Het was ook een stippellijn dus niet zeker. Helaas twee dagen niet kunnen tempen. Nu heb ik een negatieve zwangerschapstest vandaag en als ik die invoer dan haalt FF helemaal de lijn weg.

Heb ik nu wel of geen eisprong gehad :(. Ik weet het niet meer. Iemand die dit kent?

2. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Het lijkt er wel op dat je een ei hebt gehad, maar omdat je niet vanaf het begin van je cyclus hebt getempt en de dagen van de waarschijnlijke eisprong niet, kan FF het niet goed berekeken.
    Maar zoals ik het zie is je temp nu wel een stuk hoger. Ik zou gewoon nog even afwachten en als je nog niet ongi bent over een aantal dagen opnieuw testen.

3. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    klopt, ik was ook op vakantie geweest. Ik kijk het nog een paar dagen aan. Ik ben erg benieuwd.

4. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    en nog steeds geen ongi en vandaag weer een negatieve test. Ik heb de twee lege dagen maar even ingevuld maar ik denk elke keer nu dat mijn eisprong later is. Ik geloof namelijk niet dat ik zwanger ben eigenlijk :p.
    Mijn eisprong zou dan trouwens wel erg laat zijn. Toch wel raar. Ik heb nu zo'n dipstickstest gedaan, ik heb nog een kruidvat liggen, denk dat ik die vrijdag maar ga doen. (als er dan nog niks is gebeurd)

(langste cyclus die ik heb gehad was 35 dagen, nu al op dag 37, toch raar hoor, ik ben na twee jaar toch niet aan het ontpillen :D)

5. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Als ik je kaartje zo bekijk, dan lijkt me je ei op cd19 niet waarschijnlijk. Denk dan toch een later ei op cd 25 of cd28.

En nee, ontpillen kan het niet meer zijn, maar ook al heb je een regelmatige cyclus kan het soms voorkomen dat er een langere bij zit.
    Gewoon nog wat langer wachten ;) Vrijdag testen is goed. Uitgaande dat je ei op cd28 is geweest, dan zit je op 11 DPO en is de kans al een stuk groter dat je een streepje ziet mocht je zwanger zijn.
    Ik duim voor je!

6. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Ik denk dat je eisprong op cd25 is geweest, daarna bleef de temperatuur hoger dan gemiddeld. Vervelend he dat wachten :)

7. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Hij zou eventueel ook nog op dag 26 geweest kunnen zijn, ik heb toen niet getempt namelijk. Ik heb nu de temperaturen van de dag erna erin gezet. Als ik ongi wordt dan kan ik ook weer terugrekenen. Het wachten is inderdaad heel vervelend, vooral als je ei zo laat is. Denk nu vooral: pff had ie gewoon op dag 19 geweest dan was ik nu alweer ruim een week in mijn volgende cyclus :x.

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik dacht in eerste instantie, zwanger kaartje, maar misschien langzame hcg-aanmaak. Echter een ei op cd 25 klinkt logischer. D 26 sowieso niet, omdat hij toen al hoog is. Ik dacht te lezen dat je op cd26 niet getempt hebt, dan meot je hem weghalen, want dan is hij niet juist.

Jou cycli doen me erg denken aan mijn cyclis. Heb je al eens laten kijken of je misschien pcos hebt? Dan varieert de eisprong namelijk ook erg en dan heb je ook van die temp.schommelingen voor je eisprong die heel verwarrend kunnen werken.

9. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik loop momenteel wel bij de gyn, ik moet daar 7 december weer heen om een laparoscopie te bespreken. We zijn namelijk al twee jaar bezig. Kun je PCOS ook op die wijze vaststellen? Bij mij is het soms, nu dus gewoon heel raar en ik heb het een keertje eerder gehad. Verder zijn mijn kaartjes wel netjes. Ik zal het daar ook wel bespreken. Ze had aangegeven dat ik op een gegeven moment niet meer hoefde te temperaturen of ovu-testjes te doen maar tussen dag 15 en dag 25/26/28 is toch wel een groot verschil. Dan is het voor mij gewoon nodig om te tempen.

Het is inderdaad nu regelmatig erg verwarrend. Dat is zo vervelend. Overigens heb ik nu weer gekleurd slijm, eerste tekenen van de ongi dus eisprong op dag 26 denk ik dan wel. (heb de temp wel weggehaald nu maar terugrekenend kom ik op dag 26 of 27 uit en 27 had ik een hoge temp)

10. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    En de temp gaat omlaag... Nieuwe ronde nieuwe kansen moet ik dan maar denken.

11. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Jammer Ivy, maar wel goed dat je er zo nuchter onder bent. Hopelijk mag dit dan jouw ronde zijn!

12. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo nuchter was ik gisteren niet hoor. Ik wordt er zo langzamerhand echt verdrietig van. Ik ben bijna op het punt dat ik denk dat ik nooit zwanger zal worden. Zo'n tijd bezig dat het een niet voor te stellen droom wordt.

Ik hoop dat deze ronde meer geluk brengt. Als het goed is ben ik op vakantie in mijn vruchtbare periode dus kunnen we het extra gezellig maken :D.

13. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Ik ga voor je duimen dat het komende ronde dan toch zo mag zijn. Je hebt er iig lang genoeg op moeten wachten.

Deel Deze Pagina