Ff een vraagje wie weet waar je die chocomel cup houders kan kopen voor de Senseo? Ik weet dat je ze online kan kopen bij Chocomel zelf daar kost het 1.70 euro maar dan komt er nog wel bijna 5 euro aan verzendkosten bij en dat vind ik te gek. Dus ik vraag me af waar je die kan kopen in de winkel.
nee zit hier niet in de buurt.... had gehoopt bij de Blokker of in de supermarkt of zo maar daar ook niet.
Marskramer? Volgens mij is het ook zo dat die dingen soms in de aanbieding liggen in supermarkten met de pads erbij. En dus niet altijd.... Of misschien dat V&D ze heeft? Of een kookspullenwinkeltje? Of.... kijkshop? Of Scheer en Foppen? Of het onderdelenhuis? Noem maar wat hoor, maar kan me dat zo voorstellen...
Bij ons hebben ze die dingen bij de AH liggen. Misschien even een keer kijken bij een AH in je buurt of ze ze daar ook hebben?
Ik heb er ook nog eentje liggen voor het wat oudere model senseo apparaat. Het apparaat is stuk, en hebben nu een ander soort koffie machine. Als iemand hem wil hebben, pb me maar!
dit gaat niet passen, die cups voor de chocomel zijn van hart plastic en breder en dieper. bij ons hadden ze ze bij de c1000
C1000...maar ik vind het niet te zuipen. Ze hebben ook een chocomelk houder van Senseo zelf (een paarse), maar die chocomelk daarvan is ook MEGA waterachtig. Je kunt beter wat melk in de magnetron opwarmen en daar chocopoeder bijgooien.