hallo ik heb een vraagje ik heb mijn pil stip van maart afegmaakt en die eindige eint maart toen ben ik gelijk ongesteld geworden. ik had nu 12 dagen geleden ongesteld moeten worden maar dat ben ik niet ik heb al een test gedaan maar ben niet zwanger( wat ik wel graag wil!) ik heb wel soms een heel klein beetje bloed. Ik ben dus nog niet natuurli8jk ongeteld geworden ( na de pil) weet iemand wat het is of wat ik kan doen? groetjes Rianne
Volgens mij kan je weinig meer doen dan afwachten. Dit heet ontpillen en voor iedereen is dit anders. sommigen worden netjes rond de 28 dagen weer ongesteld en bij anderen duurt het veel langer. Waarschijnlijk dat een huisarts er weinig aan kan doen, je lichaam moet er zelf weer orde in zien te vinden !
je lichaam is nog aan het ontpillen. Weet niet hoelang je aan de pil bent geweest?...Maar je kan zo tot een half jaar en soms ook langer aan het ontpillen zijn. Dus schrik niet als het nog een aantal weken of maanden duurt voordat je weer ongesteld bent Je kan helaas niets anders doen dan afwachten. Je lichaam moet het nu namelijk weer helemaal zelf gaan regelen. Het kan ook zo zijn dat je misschien zonder de pil geen regelmatige cyclus hebt. Weet niet hoe die was voor de pil. Succes met zwanger worden! Ohja...en welkom op dit zeer verslavende forum
ik ben denk ik 4 of 5 jaar aan de pil geweest nu. en weet niet of ik voor de pil regelmatig ongesteld werd
Je kan nu wel zwanger raken ja, het is alleen misschien moeilijk om de vruchtbare periode te bepalen omdat je geen regelmatige cyclus hebt.
je kan zeker wel zwanger raken nu hoor. Alleen is het moeilijker nu om uittevinden wanneer je je eisprong hebt. Meestal is dat (gemiddeld) 14 dagen na de laatste dag van je ongesteldheid. Maar als je een langere cyclus hebt dan die 28 dagen kan het ook wel zijn dat je een latere eisprong hebt. Dus het word dan elke dag (of om de dag) aan de klus hahaha Dan kan je er bijna niet naast zitten hihi succes
haha bedankt voor jullie antwoorden! ik maakte me een beetje ongerust maar nu niet meer! dat word dat flink klussen ja!
Je kan er een test tegen aan gooien maar ik denk dat je nog steeds aan het ontpillen bent. Helaas heeft de ene dit wel en de ander niet. Ik hoop dat je cyclus gauw op regel komt.
net een test gedaan nog steedsnegatief helaas.. hoelang kan dat ontpillen duren? ik verlies heel soms wel een druppeltjesd bloed.. wat is dat dan