Vandaag mijn NOD en net testje gedaan. Ik zie een heeeeeeeeeel licht streepje, ik denk jullie niet omdat ie echt heel licht is maar wil jullie toch vragen om te kijken. Moeten weer testen? Ik heb verder nog geen bijzondere klachten alleen zoals bij iedere zwangerschap zere ogen en enorme loopneus/ snotterig!
Lastig te zeggen. Ik zit in hetzelfde schuitje. Ik vind dat de k2v5 erg traag opdrogen. Bij mij verschijnen de lijntjes ook niet direct. Lastig in te schatten, want ik heb bij vorige rondes gehad dat ie echt omo wit bleef. Dat is nu dus niet het geval, mar het blijven schaduwtjes. Misschien over een paar dagen nog eens testen?
Kun je misschien eens een foto van dichterbij maken? Hij is nu best ver weg en ook behoorlijk belicht. Moeilijk om te beoordelen! Stond dat hele lichte streepje er binnen de tijd? En hoe zeker ben je van je eisprong?
1 november voor het laatst mijn menstruatie gehad. Laatste 4 maanden was mijn cyclus 24 dagen. Eisprong weet ik niet zeker... Ging te laat testen.. Op zondag pas gaan testen, toen een halfdonkere streep die dagelijks steeds minder werd. Op maandagavond gezellig gemaakt, op woensdag ovulatietesten weer Omo wit.
Wanneer heb je deze test gedaan? Ik zie het streepje zeker wel alleen deze test is al helemaal opgedroogd dus zeker een paar uur oud. Zag je al wel wat binnen 5 minuten?
Beide testen zijn hetzelfde. Om half 7 testje gedaan en om 7 uur de foto gemaakt. Zag binnen 5 minuten dat extreem lichte streepje ..
Ik zie wel iets, maar kan de kleur niet zo goed zien. Maar dat kan ook echt aan mijn ogen liggen. Hopelijk gaat die oplopen