Hey Girls, Ik lees hier veel over pijnlijke borsten... Mag ik vragen waar jullie die pijn dan voelen? Is het met aanraken of gewoon al? En wanneer komt/kwam bij jullie die pijn op? Voor NOD? Innesteling? enz enz doeggies!
Is voor iedereen anders hoor, bij kwam dat pas aan 8 weken zwangerschap ongeveer... Maar daarvoor had ik al tal van andere kwaaltjes...
Ik heb het elke maand. Soms gelijk na de eisprong, soms 'pas' een dag of 5 voor mijn NOD. De ene keer is het ook pijnlijker dan de andere keer; bij aanraken voelen ze blauw aan, en traplopen doet ook pijn. Afgelopen maand deden ze extreem pijn, ook als ik gewoon stil zat of normaal liep. Ze zijn in die periode veel harder en wat groter dan normaal. Gelijk als ik ongesteld ben geworden is het weer over :-?
ik had het bij de innesteling ongeveer ik kreeg pijn aan de zijkant van 1borst en n paar dagen later voelde ik n knobbeltje dus ik na de ha die zei dat het een klier was maar ik kon voor de zekerheid fotows laten maken het werd steeds erger gewoon steken op die plek n week latyer ongeveer wist ik dat ik zwanger was..... had er niet eens aanged8 maar was overtijd..... ik ging terug omdat ik steeds meer pijn kreeg aan men borst en toen deed ze tog maar een testje ..... maar het werd echt steeds erger ook men andere borst begon..... kon opgegeven moment geen bh meer aan.... grtjes