Heb vanochtend getest, negatief! Ik voel me zo klote he. Ik had er toch meer op gehoopt dat ik had durven zeggen. Heb veel last van mijn borste, ben misselijk heb krampen...maar niet het gevoel dat de ongi doorzet. Ik had in gedachten al voorgesteld hoe ik het mijn ouders zou gaan vertellen..... Ik wil een andere test doen, die gevoeliger is! En de anderen, nog getest?
Heej Nikkie, ik heb vanmiddag negatief getest! Ik baal ook flink zeg! Was wel even verdrietig hoor... Maar goed, nog geen ongi en krampen te bekennen. Wel beetje bruinverlies. Dus dat is ook een slecht teken. We wachten af, geen bloed geeft moed!
Balen meiden, Nikkie met 4 dagen overtijd is deze wel gewoon betrouwbaar hoor. Hoef je geen gevoeligere test voor te kopen.
Hee Dayenne en nikkie! Balen meiden! Over dat wit verlies dat heb ik ook! ook mijn temp. is erg hoog 37,6 graden. geen bloed geeft moed toch? Liefs Wendy
Heej Wendy! Witverlies is bij mij nu gemend met bruin... Net tijdens de seks druppeltje roze verloren. Snap er niks meer van..Nu mag het van mij doorzetten ook. Zo half/half hou ik echt niet van! Ik ben benieuwd wat mijn temp morgenvroeg is...Als ie lager is dan 36.5 dan komt mijn ongi eraan . Wat heb je trouwens een hoge temp! Hihi dat zou voor mij flinke verhoging zijn. Ik hoop dat het een goed teken is! Jammer dat je nog zo lang moet wachten... Liefs Dayenne
Ik heb vanochtend weer getest met DA test....helaas weer negatief! Ik weet nu zeker dat ik niet zwanger ben, maar ook nog niks van een ongi te bekennen! Dit heb ik dus twee jaar geleden ook gehad. Toen kreeg ik vanaf mijn pilstop, geen ongi meer! Ben toen bij de fertilteitsarts beland. Aangezein wij gingen trouwen, raadde ze ons aan om weer met de pil te starten zodat ik nog een kans had als ik zou stoppen........spijt! Mijn cycli word steeds langer. Ben aan het denken om maandag toch de fert.arts te bellen en een afspraak te maken. Ik heb nl nog nooit een ei kunnen ontdekken....en mijn cycli die steeds langer wordt.......Wat vinden jullie? Dayenne, il las bij het NOD forum dat je negatief had getest, balen meid......maar misschien is het nog te vroeg geweest om te testen....... succes allemaal!
heij...ik denk dat je gewoon zwanger ben hoor, ik had ook ongiekrampen en witverlies en kijk eens naar me banner succes xxx
Ik ben al aan het denken om maandag mijn fertarts te bellen......Ze zei dat ik direct na de bruiloft, terug mocht komen....
Heej Nikkie, Balen dat je weer nega hebt getest! Mijn temp is gedaald, dus ik verwacht mijn ongi vandaag . Echt kl*te, ik had er een goed gevoel over. Ik duim voor jou dat je gewoon lekker zwanger bent, maar dat dus je niet genoeg HcG aanmaakt voor een posi test . Liefs Dayenne
Jammer Dyenne! Met een zwangerschap testen de meeste vrouwen een dag voor NOD toch vaak al positief... Veel succes in je nieuwe ronde!
Gewoon nog een keer testen hoor! Ik ben benieuwd, ik duim voor je De anderen ook veeel succes met wachten...poefff stomme vrouwenlichamen toch ook grrr! Zullen we afspreken dat we allemaal een cyclus krijgen van 28 dagen en dat we allemaal de volgende ronde (voor sommige onder ons deze ronde nog) zwanger worden? Oke is afspraak Liefs Nikkie
Hihi oke afgesproken! Thanks meid, ik duim ook nog voor jou! Ik hoop dat wij 1 van die vrouwen zijn die weinig HCG aanmaakt Liefs Dayenne
En al enige duivels te bekennen bij een van jullie of toch zwanger? Ik hoop het voor jullie. Ik kan me ook aanmelden bij jullie clubje. Ben nu zo'n 2 dagen overtijd en heb 4 dagen geleden negatief getest en vanochtend weer. Ik ga er maar vanuit dat ik niet zwanger ben en dat de duivels onderweg zijn. Jammer is alleen dat ik dus nu al op 36 dagen zit en de cyclus wordt nu alleen maar met de dag langer en moet ik dus nog langer wachten op de volgende NOD. Ik heb 2 keer getest met Matcare, misschien moet ik nog andere testen in huis halen. Maar ik durf ook niet zo goed meer, aangezien zo'n negatieve test direct invloed heeft op je humeur voor de rest van de dag. Het zijn zo'n tegenvallers zeg!
hoi dayenne. jij mag ook testen over 2 dagen. ik ga zo nog een keer testen. ik heb gewoon het gevoel dat het zo is. ik heb de hele week al last van mijn buik en niet lekker. mijn vorge test was heel licht poitief, en dat was donderdag. en jij nikkie80. ik hoop dat het voor jou snel positief is. het blijft spannend. groetjes honey
hier nog zo 1...ben er ook echt verdrietig van..ik wordt maar niet ongesteld! na dat ik een negatieve test in handen had viel het mee, ik dacht nou prima, op naar de volgende ronde geeft niets...maar nu heb ik zoiets, ja hallo..als ik dan niet zwanger ben laat die menstuatie dan ook maar komen hoor! verdorie..wordt er zo onzeker van als de pest..heb na 2 keer die ovu testen gebruikt te hebben nog nooit positief gestest..lange onregelmatige cyclussen..weinig bloedverlies..hooguit 2 dagen...dit spookt altijd door mijn hoofd...en dan vervolgd door de vraag...kan ik wel kinderen krijgen? ben zo verdrietig...voel me echt klote.....kan wel janken..............waarom nou.........