Moet vandaag (of eigenlijk afgelopen nacht) ongi worden. Is niet gebeurd. Heb normaal de hele week voor mijn ongi ontzettende last van mijn rug en een dag te voren buikkrampen. Voel nu dus helemaal niks, behalve af en toe links wat kramp. (die kant had ik deze maand ook eisprong) Mijn voornemen is als ik morgen nog niet ongesteld ben om te testen. Wat denken jullie?
Zou zeker ook een testje wagen (dat je nog kunt wachten tot morgen, hihhihi). Ik zal voor je duimen! Groet Snoozie
Haha, de enige twee redenen waarom ik kan wachten zijn omdat ik van de week al zo ongeduldig was en twee keer (negatief) heb getest. Ben bang dat er weer niks uit komt. En dat hele verhaal over ochtendurine wat beter werkt met testen spreekt me ook wel aan. Ben alleen bang dat ik morgenochtend om vijf uur wakker ben, haha. Heb nog steeds nergens last van. Ging de dag maar wat sneller...
Ik duim voor je! Ik ben ook nog niet ongi, maar blijf negatief testen.. Dus hoop echt voor je dat er iets positiefs uitkomt!
Daar ben ik dus ook bang voor, dat ik me nu ontzettend aan het verheugen ben en dat het straks niks is. Voordeel is wel dat ik mijn eisprong gevoeld heb. Ik heb daar altijd een paar dagen last van. De laatste dag dat ik het voeld (en voor het eerst er ook ontzettende buikpijn bij had) was 29 september. Dat is precies twee weken geleden. En twee weken na je eisprong wordt je ongi dus dat zou dan vandaag moeten zijn. Vorige twee maanden werd ik iedere keer de avond ervoor of de nacht voor mijn NOD ongi, dus dat geeft wel hoop. We wachten af. Jij ook succes in ieder geval!
Ik heb ook me eisprong gevoelt, maar kan er dus toch geen touw aamvast knopen. Ik blijf nu maar hopen dat me lichaam gewoon nog te weinig HCG aanmaakt, maar ik ben bang dat 't misschien wel helemaal niet werkte deze cyclus.
Hoi Kolibri, Als ik jou was zou ik ook gewoon testen. Altijd spannend. Ben zelf bijna twee weken over tijd en ga morgen nog maar een test wagen. Laat je ons weten wat de test aangeeft? Succes. Liefs piggle
Ik zou ook morgen zeker nog een keer testen is zal voor je duimen! Ik heb net hardgelopen en het ging echt heel slecht ik was onwijs misselijk en duizelig echt vreemd ik weet niet of het nu al kan maar ik vind het spannend!
Vind je dan dat ik nu al moet testen? Dat moet toch altijd met ochtendurine, tenminste dan heb je toch de beste uitslag? Pffff, de dag duurt zooooo lang. Was vanochtend om 8 uur al wakker van de spanning groetjes Kolibri
Nee hoor, vanaf je NOD hoeft het niet meer met ochtendurine. Als je nu test hoe laat ook, heb je een betrouwbare test. Het is misschien wel handig om van te voren zeker een uur even niet te plassen. Succes!
Zoals milla zegt, het hoeft niet perse met ochtendurine. Ze zeggen alleen dat hier mee hcg in te vinden is, omdat deze urine meer geconcentreerd is. Maar als inderdaad je NOD geweest is moet je ook posi kunnen testen met middag of avondurine. Succes. En laat je ons weten wat de uitkomst is? Liefs
Maar natuurlijk! Ben mijn urine nu aan het opsparen . Mijn schoonvader is nu nog op bezoek, maar denk dat we in de loop van de middag een poging doen. Wat me ook opvalt is dat de hond de hele week al heeeel aanhankelijk is. Telkens als ik op de bank zit, met of zonder laptop, komt ie op schoot staan. Zou dat ook een teken zijn? By the way; nog steeds geen tekens!
Zal dat bij onze kat dan ook werken? Ik hoop voor jou dat het straks posi is. Ben heel benieuwd, zal voor je duimen. *duim* *duim* *duim* Hier ook nog steeds geen ongi, dus ik ga morgen testen. Ga zo bij mijn hubbie bij de voetbal kijken. Dus ben eind van de middag weer aanwezig. Succes. Liefs
Het vinden van je eisprong is helaas geen garantie op een zwangerschap. (al helpt het wel natuurlijk) Ik hoop dat je positief test!
Nee, dat bedoel ik er ook niet mee te zeggen. Het is wel zo dat je 14 dagen na je eisprong ongesteld wordt en dat is dus vandaag. Kan dus wel met zekerheid zeggen dat vandaag mijn NOD is. Groetjes Kolibri
het is een algemeen gemiddelde dat je "ongeveer" 14 dgn na je eisprong je menstruatie krijgt, dat varriërd van 11 tot ong. 16-17 dgn.... je bent in juli gestopt met de pil met 1 ronde van 29 dgn en 1 van iets langer, dan moet je van de langste cyclus uitgaan en zelfs die kan weer langer duren... zeker in het begin nadat je gestopt bent met de pil kan je cyclus het eerste jaar nog schommelen met korte en langere cyclussen... maar desalniettemin hoop ik van harte voor je dat het raak zal zijn meid... succes met wachten... liefs smoekie
Heej Kolibri, Wij hebben zo'n beetje dezelfde cyclussen. Vandaag is ook mijn NOD (had eerst verkeerd gerekend en dacht dat ik 3 dagen overtijd was ). Voel je al iets? Mijn buik rommelt flink, met soms wat lichte ongikrampen. Maar doorzetten doet het niet. Liefs Dayenne