Hoi meiden, Ik vraag me af in welke week de meeste kindjes geboren worden. Je hoort vaak dat eerste kindjes pas in week 41 komen... maar is dat ook echt zo? vandaar deze poll!!!
De poll zal nog wel komen, maar mij werd bij de eerste zwangerschap door de vk verteld dat de meeste eerste kindjes tussen 40,5 en 41,5 week zwangerschap worden geboren. Onze dochter is met 40+4 geboren.
Onze dochter is geboren met 41+6, ben toen ingeleid. Mevrouw had er absoluut nog geen zin in want het duurde 2 dagen voor ze er was
Weten mensen wel wat ze moeten invullen... Ik zie hier iemand met 41+6 en niemand die 42 weken in de poll heeft ingevuld terwijl als je 41+6 bent dan is dat de 42e week... Eerste kind 38+5 (39e week)
ik heb week 41 aangeklikt. bij onze oudste braken mn vliezen op de avond van mijn uitgerekende datum, volgende ochtend was onze zoon er...
Met precies 37 weken eerste dochter en met 39,6 weken mn tweede dochter, nu 39,5 zwanger van nummer drie....
!e kindje is geboren met 33 weken de 2e is nu afwachten waarschijnlijk zo rond 35 weken..... De gyneacoloog dacht in elk geval dat ik de 38 weken zowiezo niet zal halen.. Ben nu 13+4 dus duurt nog wel even.. Liefs Emni
Mijn zoon werd met 41+3 wkn geboren, ik heb dus week 42 ingevuld. Mijn tweede kwam later 41+5 wkn . Uit mijn kennissenkring: 41 wkn precies (2 x), 36 wkn (met Hellp helaas)