Ooooh wij zijn zo trots! Ik moet dit filmpje er echt even opzetten. Het is van wel van slechte kwaliteit ( met de mobiele telefoon) maar oke Je ziet het wel! Nathan rolt al vanaf week 3 om en ik moest het echt even filmen. Let niet op de stem van Rein (mn man). Mensen praten altijd zo raar tegen baby's http://nl.youtube.com/watch?v=Ebn18BR14uU *trots* Edit: Topic verplaatst naar Baby & Dreumes Elvira
Ja belachelijk snel he! Ik heb het CB nog gebelt om te vragen of dat al kon.. Ze zeiden van wel, en het was ook geen probleem volgens hun. De 1e keer stonden we met ons mond vol tanden te kijken!
Die van mij heeft dat ook gedaan met 3 weken, maar kan het nu niet meer. Ik vond het ook al zo vreselijk vroeg.
jemig wat snel hihi wel heeel leuk zeg. ik dacht dat luca al snel was met 9 weken nu kan ie ook van rug naar buik.
Niet dat je niet trots mag zijn, maar volgens mij zijn dit gewoon nog reflexen? Na de bevalling heeft je kindje een aantal reflexen, zo kun je zien of alles werkt, maar die verdwijnen vanzelf in de eerste weken. Wel erg leuk filmpje om te zien! Groetjes Saskia
Volgens de mevrouw van het CB zijn het de eerste 3 weken reflexen, dit kan ivm de stijfheid van de spieren. Het kan zijn dat na die 3 weken de reflexen verdwijnen. Maar het kan ook zijn dat de kleine het gewoon "blijft doen" . Met de ruim 5 weken dat hij nu is, kan hij het nog steeds. Terwijl zijn spiertjes al wat soepeler zijn geworden. Misschien dat hij het over een tijdje niet meer kan, is ook helemaal niet erg! Maar we vinden het zo grappig, hij heeft echt een taktiek. Ene beentje haken achter de andere en hop, hij ligt weer op zn rug