hey dames... vanmorgen getest. Terwijl zondag mijn nod is... eerst zag ik een lichte streep maar ik zag hem. Ik dacht streep is streep. maar nu na 10 min is de streep zo goed als weg. dus nu weet ik het niet meer.... hoop dat de bijlagen zijn gelukt om toe tevoegen. eentje is van binnen 5 min. en die andere later...
Na 10 min kan de streep ook verdwijnen. Ik denk dat je gewoon zwanger bent, maar je kunt altijd nog een test proberen dan weet je het zeker.
ja straks zon clearblue kopen. Ga rennend naar de winkel zodra die open is! ook geen streepje turen dan
Ach zondag nog een keer testen. Heb toch echt een streep gezien dus hou de moed erin tot ik ongesteld ben
Misschien dat de CB toch wat minder gevoelig is als deze test? Je zit ook nog zo ver voor je NOD, dus ik zou het over 2 dagen nog een keer proberen met de Z&K test (dat is deze toch?) en nog even wachten met CB tot ongeveer 2 dagen voor NOD
haar NOD was afgelopen zondag,want ze heeft die test op 8 februari gedaan en dat was op een vrijdag dus 2 dagen voor haar nod op zondag 10 februari. ben benieuwd hoe t nu met haar is?