zoals ik zei loopt me test sinds vanmorgen af benieuwd wat jullie zeggen zie het zo wel maar op foto niet jullie??
Ik zie het wel een beetje, maar ik zou niet elke dag testen dan maak je jezelf helemaal gek, want er kan altijd wat verschil inzitten. Ik zou pas over een week min 5 dagen weer een test doen, pas dan kan je echt zien of er verschil in zit. Zo in 1 dag zegt niet zoveel!
Ja maar HCG moet ook de kan krijgen om op te bouwen meis, vandaar dat dat zo gezegd wordt. Ik zie de streepjes ook en ik duim ervoor dat je overmorgen ofzo een mooi duidelijke test in je handen hebt.
Die testen zijn ook niet allemaal het zelfde, hij is nog steeds positief dat is goed! probeer jezelf niet gek te maken. En kijk even bij dit topic, als je dat niet al gedaan had. http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/509531-rare-kruidvattesten.html
Hoezo dat niet? Zwanger is zwanger. Of dat zo blijft is een tweede maar dat is op en na je NOD nog steeds zo.
Mijn kruidvat van vanmorgen was ook heeeel iets lichter dan die van gisteren, maar daarna wel ook een positieve clear blue + test en een digitale die 'zwanger 1-2' aangaf. Ik schrok wel een beetje, maar als je hcg nog zo weinig is dan zie je vaak echt niet dagelijks verschil. Hoe hoger de hcg waarde hoe sneller het stijgt. Dus ik zou gewoon even een paar dagen wachten (kon ik ook niet hoor) of proberen er vertrouwen in te hebben.
Na 15 dagen is dat er echt wel uit hoor! Hoop dat het door mag zette, maar feliciteren doe ik slechts heeeel voorzichtig...
oke mensen ik wacht het af ik heb opgezette borsten die pijn doen en beetje gek maar ik heb opeens een tepel die uitsteekt zelfs me vriend zag het en geen bloed dus ,,, mag morgen officieel testen en heb de cb gehaald dus we zien het wel moet de uitslag morgen door bellen maar zeg wel dat ik twijfel ook door me 3 posi testen
nou dat geeft hoop weer want ik zie toch wel echt een streep dus jah er heeft iets gezeten of zit er nog!