önze dochter is nu 9 maanden en autorijden is een ramp. Ze vind het echt niet leuk. Ze slaapt niet in de auto en na ca 10 minuten begint ze te piepen en te kreunen, zich bijna te overstrekken. Soms kan ik haar even zoet houden met een speeltje, maar meestal eindigt dit met heel hard huilen en spugen. wie o wie kan ons helpen? Wij weten het echt niet meer
Zit ze nog in de maxicosi? misschien kun je overwegen om de volgende autostoel te proberen, dan kan ze meer zien, en heeft ze meer ruimte.
dat idee hadden wij ook, maar ook in de maxi cosi tobi doet ze zo. Er zitten 5 standen op en in elke stand blijft ze zo doen. Zou het iets van wagenziekte kunnen zijn?
Ik zou toch proberen der even geen aandacht te geven, ze is nu gewend dat ze vermaakt word. Wij hebben t bij onze zoon ook zo gedaan, gewoon radio aangezet en laten miepen. En na 2/3 ritjes was hij er vanaf. Niet dattie nu gaat slapen, maar zit rustig rond te kijken.
Het kindje moet spugen, dan vind ik negeren niet echt een oplossing eerlijk gezegd!! Kan ze niet wagenziek zijn? Heeft mijn oudste zoon als baby zijnde ook gehad, en soms nóg bij lange afstanden. ( hij is nu 7 jaar )
Onze dochter was ook wagenziek in de maxicosi, al vanaf het vroege begin. Dit heb ik overlegd met de fysiotherapeute waar ze onder behandeling was. Dit komt omdat ze tegen de rijrichting in meegaan en dit ontregelt het evenwichtsorgaan. Hoewel onze dochter een klein, fijn poppetje was hebben we haar met 7 1/2 maand in een gewone autostoel gezet en sindsdien is alle ellende over. Verder zou je ook nog arm/polsbandjes kunnen gebruiken tegen misselijkheid en wagenziekte. Deze zijn in de drogist en apotheek te koop. Baat het niet, schaadt het niet.
Dean had hetzelfde en toen ik dit speeltje voor hem had gekocht en in de auto ophing was het helemaal goed Taf Toys Infant Car Toy-Toe Time29,95 (incl. 19 % btw) Het Taf Toys Infant Car Toy activiteiten center zorgt voor het leukste vermaak in de auto! met muziek, geluidjes en lichtjes
Ik zag vandaag bij prenatal een leuk speeltje voor achter in de auto, ze kunnen er met de voetjes tegenaan schoppen en zit een spiegeltje in, moet aan de voorstoel hangen. Mijn zoon vind auto rijden een feest, ziet naar alles wat er op de weg rijdt en wat er in de wei staat. Voor hemheb ik het niet nodig, maar ik zag het vandaag bij prenatal en vond het een leuk ding voor in de auto. Misch een tip?
we hebben onze dochter ook met 7 maanden al in de opvolgmaxicosi gedaan, omdat we dachten dat het daar aan lag. Maar nee, ook nu blijft ze miepen ,zeuren en overstrekken. Laten miepen en zeuren hebben we ook al gedaan, maar dan gaat het van kwaad naar erger totdat ze zo hard huilt dat ze bijna gaat hyperventileren. Vandaag raam aan passagierskant half open gedaan en het ging iets beter, ging pas na 1 uur miepen en was redelijk snel stil te krijgen. Wat ons ook opvalt is dat als we auto gereden hebben, maakt niet uit hoe lang, dat ze daarna altijd flink boert en kwijlt. Misschien toch soort misselijk? Is zo moeilijk, want ze kan het zelf natuurlijk nog niet zeggen. We hebben al veel problemen gehad met onze kleine meid, koemelkallergie en reflux, darmproblemen en nu met bijvoeding gaat het ook allemaal nog niet snel. Als ze teveel bijvoeding krijgt, dan komt alles er onverteert weer uit. Maar goed, dat even terzijde. Het is vervelend dat ze niet goed tegen autorijden kan, aangezien mijn familie op meer dan 1 uur rijden woont. En ik kan ze ook niet altijd deze kant op laten komen toch?
Wij hebben hier precies hetzelfde gehad.Helaas zat er niks anders op als niet langer als 1/2 uur weg met de auto en niet verder.Mijn familie woont ook niet allemaal bij de deur en die snapte het en kwamen gewoon deze kant op.Op vakantie zijn we ook niet ver weg geweest 30km maar lieft.Nu onze zoon groter is en door het raam naar buiten kan kijken is het stuuken minder geworden ,nog niet helemaal weg maar het gaat al beter.Misschien een schrale troost??