PCO - spontaan zwanger van tweede kindje!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Fem31, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fem31

Fem31 Lid

18 jan 2013
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij voorbaat sorry voor het lange verhaal:

Ik heb een prachtige dochter van 13 maanden. Zwangerschap was spontaan na een zelf ingelaste pauze in Clomid-kuren vanwege PCO.

Vanwege de PCO waren we onzeker over hoe we het moesten aanpakken voor een zeer gewenst tweede kindje.
    Vanaf 7 maanden na de bevalling van onze eerste gewoon gaan proberen.
    Eerste menstruatie kwam pas 10-11 maanden na de bevalling. Tweede menstruatie kwam daar 42 dagen achteraan. Zou ik dan toch een cyclus hebben? :(
    We waren inmiddels alweer naar het ziekenhuis gegaan, maar vanwege onze vakantie konden ze mijn cyclus niet volgen.
    Dus op goed geluk 'aan de klus', omdat ik vanwege de PCO geen idee heb of er een eisprong is en zo ja, wanneer...

De afgelopen weken voelde ik me anders (moe, emotioneel), maar een paar eerdere testen waren negatief. Ik dacht dat het dan misschien een voorbode voor mijn menstruatie was...
    Vanmorgen in alle vroegte (fijn, die wintertijd ;))nog een keer getest en tot mijn verbazing verschenen er twee streepjes (kruidvat 2v5 test)! Nu ging de urine er een beetje 'raar' doorheen. Normaal gaat het van rechts naar links, maar nu leek het van bovenuit te gaan en dan beide kanten op...misschien was de test wel fout gegaan...
    Nu zitten er gelukkig twee testen in de verpakking :D, dus die andere ook maar gedaan, en binnen twee minuten een mooie streep!

Ik kan het gewoon niet geloven! Ben superblij en tegelijkertijd ook heel erg onzeker! Ik hoop zó dat het goed blijft gaan!
    Mijn hart zegt: schreeuw het van de daken en vertel het iedereen, maar mijn hoofd zegt wat anders: het is nog zo pril, eerst maar eens afwachten of het allemaal goed blijft gaan!

Dus...zet ik hier maar een berichtje neer: ik ben zwanger van ons tweede kindje!!

2. Calinou

Calinou Lid

23 okt 2014
    14
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd!

3. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Wat bijzonder joh!Van harte gefeliciteerd!!En ik duim met je mee dat alles goed blijft gaan en je het alsnog van de daken kunt schreeuwen;)

4. celine1984

celine1984 Actief lid

28 jun 2011
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!

Ik ben ook bekend met pco. Wij zijn na 14 maanden na onze dochter ook weer begonnen met proberen, maar dat lukte maar niet. Na de clomid 3 rondes puregon en pregnyl te hebben gespoten had ik vanmorgen (maandag een tuurlijnte) positieve test. Ook ik ben super blij maar ook super bang tegelijk.

5. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina