Nu voel ik mij een slechte mama. :(

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Veraenroy, 6 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Fijn dat je je nu weer wat beter voelt!

Ik kijk overigens nooit voor wij gaan slapen... Dan wordt Esmee wakker en zegt mamamama en wil uit bed.. :) Ik zou wel willen maar dan zit ik eerst een halfuur en een fles later... Hier dus ook geen optie..

Wel fijn voor de mama's die het wel kunnen :D

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Maar waarom worden jullie kindjes dan wakker van kijken? Tussen 7 en 7 gaat hier de slaapmodus aan en moeten we het wel erg bont maken willen we haar echt wakker krijgen.

3. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Mama voelt zich alweer beter. hihi Bedankt allemaal.

Ik ga over het algemeen altijd bij jelina kijken voordat ik zelf na bed ga. Maar ze heeft ook dagen erbij dat ze pas tegen half 10 10u gaat slapen, en dan ga ik niet kijken, omdat ik zelf meestal rond 11 uur na bed ga, en ze dan idd wakker wordt omdat ze nog niet vast genoeg slaapt.

4. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    Wij gaan ook altijd even kijken. Ze word er niet wakker van. Wel als er een vreemde opeens boven haar bedje staat (hoe roerloos en geruisloos ook), dan schieten haar oogjes open, en gaat ze de mensen liggen aanstaren met een fronsend gezicht. Gaan de mensen weer weg, gaat Louke verder met slapen.
    Voor buitenstaanders (in hoeverre goede vrienden dat zijn ;)) is de babykamer na 21.00 uur dan ook verboden terrein.

5. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    Fijn trouwens dat mama zich weer beter voelt =D>

Deel Deze Pagina