Hi ladies, na 3 jaar van ellende zag ik dinsdag (NOD-2) voor het eerst een (lichte) 2e streep op een zwangerschapstest staan!!!! Vervolgens heb ik in 4 dagen tijd aardig wat tests versleten, omdat mijn onzekerheid hierover enorm groot is. Inmiddels zit ik op NOD+2 en de Kruidvat tests worden niet donkerder . Sterker nog, de test van NOD-2 is misschien nog wel de duidelijkste ... Vandaag voor het eerst ook een Action test gedaan. Zie hierbij de resultaten van vanmiddag, direct na 5 min. Ik weet dat de meeste meiden zullen zeggen dat ik over 2 of 3 dagen nog eens moet testen met een digitale. Maar heeft er iemand ervaring met Kruidvat tests die 4 dagen lang even licht blijven (en met ochtendplas zelfs lichter zijn?). Het voelt niet goed en ik wil het zo graag!
Hoi ik vond dat het ook lang duurde voordat de kruidvattesten donkerder werden maar het schijnt dat de kruidvat testen er wat langer over doen dan vroeger .ikzelf vond de kruidvat plus testen duidelijker ik hoop dat je testen oplopen miss is het beter als je het bij 1 soort test houd omdat de ene test meer nodig heeft dan de ander en zo kan je kijken of hij mooi oploopt ik hoop het heel erg voor je maar ik vindt de testen toch positief en de action is het duidelijkst miss verder testen met die . Xxx
Ik heb toen een tropic geopend met verschil in testen want werdt ook onzeker door de kv 2/5 testen kijk maar bij de mijne
Zie je hoe licht mijn test was en heb gisteren een mvm test gekregen en dat was een knaller dus het zegt niks ik denk dat je echt wel zwanger bent dus zeg voorzichtig gefeliciteerd x
Oh Kenemaro, je bent de eerste ooit in mijn hele leven die 'voorzichtig gefeliciteerd' tegen me zegt en de tranen springen in mijn ogen en het kippevel staat drie lagen dik op mijn armen. Na intens veel ellende in de MMM is dit het verste dat ik ooit gekomen ben! Ik heb de kruidvat testen met een plusje ook gedaan. Links is NOD-1 in de middag, rechts is NOD in de ochtend. Ook niet echt knallend. Pffff...
Ja ik denk inderdaad dat het slimmer is om het nu bij 1 test te houden. Gelukkig heb ik nog 3 Action tests liggen . Wat waren jouw tests inderdaad een verschil! Ongelooflijk! Dat geeft me wel een wat rustiger gevoel.
Is het een idee om een bloedtest te vragen bij de huisarts/zkh? Ik kan me zo je onzekerheid voorstellen, zeker na zo'n enorm lange tijd wachten en een miljoen witte testen. Hou moed!
Hoi Anja, het ZH gaf aan dat een bloedtest nu nog geen zin heeft (belde op NOD - althans, 14 dagen na cryo terugplaatsing) en dat ik dit weekend nog even een digitale test moest doen en dan maandag terugbellen. Dus dat ga ik sowieso doen en dan hoop ik dat ze even bloed gaan prikken. Omdat ik geen knaltest zie (en rondom de innesteling met mijn intens domme hoofd flink heb lopen sjouwen), ben ik bang dat er even kort iets geplakt heeft en dat het daarna mis gegaan is. Vandaar mijn onzekerheid.
Heb je misschien een foto van de kV testen onder elkaar? Ik vind die action namelijk wel heel duidelijk maar kV licht. KV is wel erg in kwaliteit achteruit gegaan moet ik zeggen... Edit: het feit dat je zegt dat het niet goed voelt vind ik minder positief trouwens. Ik heb daar zelf altijd gelijk mee gekregen... Ik ga heel erg voor je duimen dat je gewoon goed zwanger bent meis!!
Meid ik ben blij dat je wat gerustgesteld bent ik kreeg tranen in mijn ogen van jou Berichtje over dat ik de eerste ooit ben die je feliciteerde hihi wat hormonen wel niet met ons kunnen doen he meid het zit echt wel goed mooie testen die plusjes geniet van je zwangerschap het is je gegunt ik wens je een hele fijne en voorapoedige zwangerschap toe met heel veel liefde en geluk en gezondheid dikke knuff van mij xxx
Ok schaam, schaam, schaam, hier mijn hele arsenaal ... O = ochtend / M = middag, mocht iemand zich dat afvragen De Kruidvat test linksonder is dus van eerder vandaag. Het is dezelfde test die ik aan het begin van dit topic plaatste, hij droogt dus nog aardig donker op. Gekke is ook dat mijn ochtend tests lichter zijn dan mijn middag tests??? (ok, ik ben inmiddels een serial tester, aardig los geslagen, ik heb het in de gaten ...)
Op 12-02 was het 14 dagen na mijn terugplaatsing .... (en waarom ik op al die tests een datum van november heb geschreven, ik heb geeeeeeeeeeeeen idee )
Hahaha serial tester Die van vandaag is idd wat lichter, maar die had je in de ochtend gedaan toch? Als ik die bij je ochtend testen zie loopt ie best op hoor! Eigenlijk kan je het beste om de dag testen want dan zie je het verschil veel duidelijker. Ik zou proberen even niet meer te testen en over 2 dagen in de middag weer eens te testen. Ik denk dat ie dan al veel donkerder is!
Hahaha dat was me nog niet eens opgevallen Heb je pregnyl gebruikt? Zo ja zit je daar lang genoeg na om veilig te testen?
ik zag hier lastst een topic van iemand die heel slecht teste met streepjes testen en op de digitale 2-3 weken had! misschien ben jij ook iemand die niet goed reageerd met streepjes testen. ow en ik was met beide zwangerschappen ook een duidelijke middag tester dus dat kan zeker
Hoi! Ik heb ook 6 testen gedaan en die waren zo licht, daarna cb die gaf 1-2 aan . Tis zo vervelend die onzekerheid van de lichte testen! En heb wel last vd kwaaltjes maar voel me ook nog niet echt op een roze/blauwe wolk zitten, maar goed ben nu pas 6 weken!
GEFELICITEERD!!! Gek toch, ik hoor aan de ene kant verhalen dat de Kruidvat tests oh zo goed zijn en aan de andere kant juist ook weer veel meiden die gek worden van de lichte streepjes. Op hoeveel dagen na NOD testte je?
Als ik goed kijk zie ik links de kV van vanochtend staan toch? Die is duidelijk donkerder dan de rest Ook als ik het mis heb, vind ik je streepje van vanochtend voor binnen 5 minuten erg duidelijk en je andere testen sowieso. Snap je angst heel goed, maar van mij gewoon een volle proficiat!
Dank je wel! Uh, ik heb op 1 en 2 dagen na NOD getest! Maar ik voelde me al beetje "anders" dus vandaar, maar ze bleven licht de testen, heel klein beetje oplopend de laatste maar geen knal test, dus misschien dat je toch een cb digitaal kunt doen, is gewoon duidelijker dan zo'n plus of streepjes test heb ik nu wel geleerd haha 😘, maar ik denk wel dat je zwanger bent, want er komt niet zomaar extra streepje bij, ik zeg gefeliciteerd!