Het programma nu we er toch zijn is weer op tv, kennen jullie dat? Nou vroeg ik mij af wat jullie zouden doen als ze bij jullie aan de deur stonden! Bij mij mogen ze best komen eten of wat drinken maar voor slapen heb ik geen extra bedden! Als ze die zelf bij hun hebben dan kan het natuurlijk. Ben nou wel even nieuwschierig hoe gastvrij jullie zijn!
ik ken het programma niet, maar hier hoeft niemand zomaar te blijven eten/drinken/slapen voor een tv programma. Ik hoef mijn huis niet op tv te zien.
ik zou wel gewoon binnenlaten.. ze kunnen wat mij betreft lekker op de bank gaan liggen... en koffie en een boterham kunnen ze ook zeker krijgen! Leuk programma!
Ligt eraan in wat voor humeur ik ben en of het huis netjes is. Ik kijk het ook wel eens en dan denk ik Man echt niet! ik vind ze niet zo leuk namelijk. Kijk als het een familielid of vriendin is ofzo, of een bekende Prima! Maar voor vreemden: Nee!
Ik zou er ook niet aan meedoen. Vrienden en familie zijn altijd welkom, maar ik hoef geen vreemden (s' nachts) in mijn huis.
Als het Valerio of Dennis is dan mogen ze zeker binnenkomen dan stuur ik mijn vriend wel de deur uit! hahah Nee hoor ik zou ze zeker binnenlaten, ze mogen zelfs blijven slapen maakt mij niks uit! Lijkt me erg gezellig!
Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat ik echt lekker slaap met het idee dat er nog andere mensen in huis zijn nee maar vind het ook al zo wat om nee te zeggen haha (en de banken hier kun je niet languit op)
ja hoor, kom maar binnen. heb een extra matras en een redelijk comfortabele bank over. worden toch niet gebruikt anders. hoop alleen wel dat ze pas komen als mijn huis netjes is.. ach ja, de kans dat ze bij mij komen is zo klein, al zouden ze bij mijn flat zijn, er zijn 300 woningen hier, en vanaf welke kant ze ook beginnen, boven of beneden, wij zijn pas als minimaal nummer 100 aan de beurt..
ze zouden bij mij in de kamer moeten liggen maar ik vind het best. mits ze zich fatoenlijk gedragen. ja hoor geen moeite mee
ik vind het echt een superleuk programma, maar ik zou er toch niet blij mee zijn als ze voor mijn deur stonden.
Het programma wordt nu door meerderen gepresenteerd. Gister moest ik ook lachen had ze een t-shirt aan met een doodskop ofzo, ik zei nou dat schrikt dan toch af voor sommige mensen? Maar nee hoor! haha
Als ze weten wat ik voor ochtendhumeur heb en hoe hard vriend én hondlief snurken denk ik dat ze geeneens meer willen blijven slapen!
Oh gelukkig, want ik vond het niet zo leuk met die meid. Maar dan ga ik toch weer kijken als er ook anderen presenteren
Ze mogen van mij blijven slapen hoor! Passen ze dan ook gelijk op? Kan ik lekker een hapje gaan eten haha
haha.. ja ik ook ! denk dat ik me dan echt letterlijk in mijn broek zeik van het lachen hahaha OT... bij mij zal iedereen welkom zijn hoor, (geen wildvreemden) maar voor zo'n tv programma.. waarom niet? we hebben logeerbedden, bankstellen.. eten en drinken altijd in overvloed.. dat lijkt mij erg gezellig..