Met eddy....ja hoor kom maar binnen, slapen enz. prima. Hoop wel dat mijn huis dan een beetje opgeruimd is.. Andere presentator, ligt er een beetje aan denk. drinken/eten mag altijd. wildvreemden niet, maar ik ken het programma en heb wel vertrouwen in ze.
zou ze gewoon binnen laten en tja slapen mag best heb alleen geen extra bedden, maar wel een bank waar er 2 op kunnen slapen en die ander gaat dan maar op de grond
prima. deur staat open. mogen gerust mee eten en uiteraard ook blijven pitten. moet wel op de grond of op de bank maar als hun dat niks uitmaakt dan maak ik me er ook niet druk om haha. wel gezellig toch??
van mij mogen ze ook blijven hoor, plek zat in de varkensstal de Band zonder Banaan heeft hier ook wel eens gebivakeerd en zelfs een kalfje te wereld gebracht
Zat het laatst te kijken en zei toen nog tegen mijn man dat ik er neit al te blij mee zou zijn als ze hier voor de deur stonden. Hoef namelijk niet zo nodig met mijn koppie op tv. Verder hebben we voor slapers sowieso geen ruimte als we het niet van te voren weten.