Witter kan niet...

Discussion in 'Zwanger worden' started by -, May 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Hoi dames... Ondertss ben ik weeral een hele tijd overtijd. Dokter zegt dat er niets aan de hands is, andere dokters zeggen net hetzelfde. Dus ja zet ik me erover en denk ik maar dat alles wel inorde zal komen.

Maar na 1X getest te hebben toen ik net overtijd was het genoeg voor mij de test was dan ook negatief. Nu vele weken later waag ik me dan toch maar aan nog een test, je weet maar nooit.

Heh, witter kan niet denk ik. Heb een paar foto's in m'n album gezet. Naast de positieve nu ook eens een negatieve test in een album! ;)

Maar naast al dat "vrolijk" gedoe schuilt nu een hele verdrietige ik. Men maandstonden blijven weer vrolijk uit ook al voel ik ze wel, het is daar beneden flink aan het werken maar dat is zo al een hele lange tijd.

Ik ben een beetje ten einde raad en heb wat nood aan positieve verhalen. :( ... iemand ook zo'n k*t cylcus gehad die uiteindelijk toch inorde is gekomen?

Groetjes,
    verdrietig ikje

2. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

Mar 6, 2007
    1,512
    2
    0
    Nieuwegein
    Ben je al door gestuurd naar een gyn.?

3. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    1,715
    2
    0
    Amsterdam
    Hey little witch,

Ik heb er zelf geen ervaring mee maar is het niet zo dat vrouwen met een erg onregelmatige en lange cyclus zich sneller mogen laten onderzoeken? Clomid helpt ook om de cyclus op gang te brengen.

Sterkte, groetjes Vanilia

Enne mischien een schrale troost maar die witter de wit testen heb ik ook vaak genoeg gezien dan me lief was. Je wordt er inderdaad niet echt happy van...... ;) Kop op heh?

Share This Page