Nu we toch al bezig zijn met leeftijden en maanden...welk chinees dierjaar ben jij? En je kinderen? Ik ben een konijn, net als mijn zoon, mijn dochter is een paard...
Mijn jongste dochter is een os, mijn oudste dochter is een slang en ik zelf ben hond leuk topic En als alles goed mag gaan, is mn jongste telg to be, een draak
Ik ben een aapje, mijn partner een paard , me oudste een draak en dan is er ook nog een dochter geit en nog een dochter aap en mijn zoon is een hond. Mijn baby word geboren als een konijntje De Chinese dierenriem heeft twaalf tekens: rat, os, tijger, konijn, draak, slang, paard, geit of schaap, aap, haan, hond, varken. De aan de tekens toegekende eigenschappen zijn: Rat: charmant, slim, economisch, efficiënt, diplomatiek, flexibel, maar ook stiekem, opportunistisch, verkwistend en op eigen gewin uit. Os: harde werker, principieel, zachtaardig en geduldig, maar ook koppig, excentriek, tegendraads en geen tegenspraak verdragend. Tijger: energiek, bewonderenswaardig, revolutionair, leiderscapaciteiten, onverschrokken, recht op het doel af, kent geen nederigheid, maar ook kwetsbaar voor aanval in de flank, alle schepen verbrandend, ijdel en "alles of niets". Konijn: rechtschapen, intuïtief, gevoelsmatig en voorzichtig. Draak: trots en levendig, enthousiast, eigenwijs, extravert en inspirerend. Slang: intelligent, mysterieus, sensueel, discreet, met een scherpe actieve geest, maar ook hypocriet en metend met twee maten. Paard: elegant, loyaal, intuïtief, vrijdenkend, populair, sexy, extravert en leergierig, maar ook egocentrisch, onvoorspelbaar en onbevreesd. Geit/Schaap: creatief, rustig maar hartstochtelijk, luxeminnend, excentriek, oprecht en grote verbeeldingskracht, maar ook leunend op rijke of sterke partner, kan geen armoede verdragen. Aap: nieuwsgierig, onafhankelijk, levendig, behulpzaam en heeft alles in de gaten, maar ook niet erg diepgaand, lomp, huichelachtig en met zichzelf bezig. Haan: kleurrijk, onbevangen, beschermend, nauwgezet, nuchter, goed organisatievermogen, maar ook breedsprakig, opschepperig, hebberig en niet subtiel. Hond: trouw, loyaal, open, eerlijk, verdraagzaam, kampioen van het goede doel en handhaver van de openbare orde, maar ook bits, negatief en inflexibel. Varken: tolerant, begrijpend, sensueel, geestdriftig, aardig, sympathiek en waarheidsgetrouw, maar ook driftig, kleinzielig, lui. Chinese astrologie - Wikipedia
Ikzelf. Geit... Man is paard... En dan hebben we Hond, rat, tijger en draak...... Een hele dierentuin dus....
Ik ben een slang. Vriend een os. Oudste een varken en jongste ook een os. Ook een hele dierentuin hier in huis!
Ik ben een tijger, zoon ook. Dochter is een draakje. Man is een varken. De elementen er gelijk maar bijgezocht: ik vuur, zoon metaal, dochter en man water.
Ikzelf ben aarde paard Manlief is Hout konijn Ben eigenlijk wel benieuwd of wij dan volgens deze astrologie goed matchen of niet?? Weet namelijk nooit wat ik ervan moet denken. We zijn ndertussen 17 jaar bij elkaar, dus denk wel dat het matcht Kan zo snel niet achterhalen wat mijn meisjes nu zijn ( september 2007 en mei 2009 )
Chinese astrologie - Wikipedia Als je naar beneden scrollt kun je in het blokkenschema opzoeken wat je bent en welk element erbij hoort.
Ik paard, zoon is Os.....en is chinees..dus hebben we de orginele chinese stempels meegenomen uit China ))