Deze zwangerschap heb ik gelukkig zoveel minder last van mijn hormonsters dan bij de vorige 2...ik was bij de dames echt niet om uit te staan voor iedereen om me heen maar ook voor mezelf. Deze keer dus niet op een aantal momenten na dan Maar dan....Mijn schoonzus! Oehhhhh wat zit die in mijn irritatie zone! Normaal kunnen we heel goed met elkaar opschieten. En misschien vat ik op dit moment alles wat ze zegt verkeerd op maar poe als ik haar alleen al zie.......ik kan er gewoon niks aan doen. Het begon eigenlijk met een opmerking van haar over onze keus om met 15 weken een geslachtsbepaling te doen..."dat is veel te vroeg" Toen we vertelden dat we nu een zoon kregen reageerde ze door te zeggen "nou het is te hopen dat dit dan niet meer veranderd want bij mij zeiden ze dat ook"(ze heeft 1eiig tweeling meisjes) er is overigens niemand die haar hier ooit over gehoord heeft maar ok. Na het zien van de echo met geslacht zei ze "tja...Lijkt er wel op" Op nieuwjaarsdag bij oma ging het over namen of we daar dan ook al uit waren nu we wisten dat het een jongen was. Ik vertelde dat we hier nog niet uit waren omdat we net als bij onze meiden een naam willen die je niet vaak hoort. Zegt ze:"nou zo orgineel zijn die niet die hoor je heel vaak onze meiden die zijn wel origineel! " ik ben toen maar heel even weggelopen. ...Het geval wil namelijk dat de namen van hun kinderen juist wel populair zijn en van onze kids dus echt niet! En zo zijn er steeds hele kleine dingen. Sorry voor het lange verhaal maar moest het echt even kwijt!
Ik zit hier nu ook al met gekromde tenen van irritatie! Zo'n moeder op het schoolplein hebben wij hier.. die heeft ook altijd alles meer en beter en sneller en leuker enz enz Het klinkt wel wat als jaloezie? Kan het zijn dat zij ook graag nog een kindje willen, of stiekem een zoon ook leuk zouden vinden? Wij hebben een naam die vorig jaar 9 keer is gegeven... en precies 1 van die 9 zit nu bij mijn jongste op de groep 😯
Ik kan de irritatie goed begrijpen... Misschien omdat je nu al zo geïrriteerd bent, alles wat ze daarna nog zegt (ook goed bedoeld) dat dat zelfs in verkeerde aarde kan vallen. Je bent niet de eerste hihi.
Het lijkt of ze jaloers is en in de competitie gaat en ik snap je irritatie. Wij hebben er 1 in de familie met alleen jongens. Ik heb sterk een voorgevoel dat ik twee meisjes krijg, ook in het nub forum door 6 bevestigd en in het skull forum. Nu reageert zij continu, ja dat dacht ik ook en zeiden ze bij mij ook. Alsof iemand het niet kan hebben dat jij iets krijgt wat zij willen. Misschien.. Wordt het ook versterkt door de horrormonen maar begrijp je.
Het zal ook zeker wel met hormonen te maken hebben hahaha Ik kan me er gewoon lastig overheen zetten Misschien is het idd wel jaloezie ik weet dat ze na de geboorte van haar meiden eens heeft gezegd dat ze de optie voor ooit een derde niet uitsluit haar man daarintegen wil absoluut geen kindje meer.
Nou hier kun je je frustratie mooi kwijt haha 😄 Maakt ze altijd zulke opmerkingen en kun je ze nu minder goed hebben of is dit ook nieuw voor je, wat ze nu allemaal zegt? Ik zou me er ook aan ergeren denk ik!
Hey dames, Hier ook erg veel last van irritatie. Dit uit ik naar mijn partner aangezien nog niemand anders weet dat ik zwanger ben. Mijn irritatie is voornamelijk dat mijn partner af en toe een behoorlijke trap onder de kont moet hebben. Alles wordt namelijk voor hem geregeld door mijn schoonouders, als ik hem vraag iets te doen en hij weet niet precies hoe, dan gaat hij het nietuitzoeken maar rent hij naar zijn ouders die het dan doen. Ik probeer hem te vertellen dat er straks een kindje komt en hij het hoofd van het gezin wordt en dit zelf moet regelen maar dring nog niet echt tot hem door. Aarghhh :x:x
Oow hier ook irritaties hoor, maar daar hoef ik niet zwanger voor te zijn! Moeder op het schoolplein.. Oow zwanger wat leuk en hoelang, 10 weken. Zei ze oow dat is wel kort en spannend/pril!! Maar kwam er echt uit "nou kan nog mis gaa en ook zo'n gezicht erbij" Waarop ik zei... HIJ DOET HET HOOR!! werd bijna pist. Go fijn die positiefheid Snap wel zulke opmerkingen en dat is het zelfde met jou opmerking naar jou toe, maar veel mensen kunnen het gewoon niet tactisch zeggen!!
Oh wat een herkenning, zo fijn. Ik heb het met mn baas. Die wil dat ik heel veel even doe, maar dat gaat nu even niet... En ik kan ook niet anders zeggen dan ik doe mn best, en dan kijkt ze me aan zo van, sorry maar regel het maar... Ik heb ook nog niet de oplossing behalve maar denken, het zijn de hormonen en wat niet gaat gaat niet, laat haar maar. Maar dat is niet altijd even makkelijk. Wel vervelend dat je schoonzus nu zo competitief is, juist als je anders zo goed met haar kan opschieten. Juist in deze tijd zou het fijn zijn als ze gewoon deed. Klint wel een beetje jaloers inderdaad
Oh zo herkenbaar. Deze zwangerschap uitgerekend op 1 juli. Baby word misschien eerder geboren/gehaald. De kinderen hebben tot eind augustus zomervakantie en we vertelden aan de sfamilie dat we midden augustus een weekje op vakantie gaan. Antwoord: Hoe ga je dat doen dan, vanuit je kraambed??? Alsof ik na anderhalve maand invalide ben ofzo.... En we krijgen een meisje en dat vertelden we vorig weekend op mijn verjaardag. Van de personen die alleen jongens hebben kregen we als enige reactie: weet je het wel zeker? (Omdat ze het bij hun een keer fout hadden, meisje bleek een 3e jongen).
Gelukkig ben ik dus niet de enige die hier last van heeft! Ik vind het zeker jammer dat ze zo doet...Mijn man zegt ah joh ze zal het vast niet zo bedoeld hebben je weet hoe ze is..Nu kan ze idd wel vaak dingen heel raar haar mond uit laten komen haha Maar voor jullie ook vervelend hoor
Herkenbaar!! Roept bij alles: komt wel goed schatje:x ! Alleen is die van mij heel eigenwijs en heeft veel uitstelgedrag en kan soms enorm lui zijn. grrrrrr. (zou het van de hormonen komen)
Wat een feest van herkenning! Hier iemand in mijn omgeving die ook op ALLES commentaar heeft. Ik ga te voorzichtig om met wat wel/niet eten, ik stel me aan wanneer ik wat minder soepel uit een stoel opsta dan anders (niet bewust, heb gewoon last van m'n onderrug) en ze wil mij nog wel eens zien als ik 40 weken zwanger ben. Ben ook zo dom geweest om met haar over mogelijke babynamen te praten omdat ik normaal echt goed met haar kan en dat was ook allemaal wat. Maar die van haar kinderen, oh pfoe wat was ze daar nog steeds blij mee en zoo origineel ook. Blugh het komt me nu zo m'n neus uit dat ik maar gewoon zo weinig mogelijk meer met haar deel. Maar dat vind ik best jammer want ik zou nu bijvoorbeeld graag de babykamer willen laten zien die ik op het oog heb maar ik weet nu al dat ik chagrijnig ga worden van haar reactie.. Dus de goede manier van ermee omgaan weet ik ook niet, maar ik snap hoe vervelend het voelt als het iemand is waarmee je het normaal gesproken leuk vindt om dingen t bespreken..!
Herkenbaar! Ik irriteer me zelfs aan mensen die geen domme dingen zeggen... Je schoonzus klinkt echt als een klein kind die aandacht wil. Ben even in een ongenuanceerde bui 🙈😂
Herkenbaar! Ik word op dit moment helemaal gek van mijn zus.. dat gebazel als ze haar mond open trekt
Hahaha een klein kind! Ik probeer haar ook echt te ontwijken alleen zitten onze kids op dezelfde school dus zie haar bijna dagelijks probeer dan maar over andere dingen te praten.
Hihi die van mijn meiden mag je weten Noëlle en Danique En die namen worden minder vaak gegeven dan de namen van mijn nichtjes...Al zegt mijn schoonzus anders
Ik denk dat mevr in kwestie DE Schoonzus jaloers is... Die irritatie zone heb ik ook bohhhh.. De kids daar kan ik het wel van hebben.. Maar vriend lief bohhhh die kan ik niet uitdtaan opt moment.. alles aan hem irriteert me momenteel.. Eigenlijk wel een beetje sneu.. oops.. Familie weet nog van niks.. wil ikk ook nog ff zo houden.. maar bohhhh wat heb ik last van mijn hormonen... kan niks hebben. Trek me alles aan wat iemand zegt.. zelfs in de supermarkt irriteer ik me aan mensen..