verslikken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Bella, 7 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bella

    Bella Actief lid

    31 jan 2006
    367
    0
    0
    Ik heb een vraagje aan jullie, misschien is dit herkenbaar? Mijn zoontje van 7 maanden geef ik sinds een maand een rijstewafeltje of een halve liga, maar hij blijft zich erin verslikken. Iedere keer als er een stukje koek of rijstewafeltje in zijn mondje zit dan maakt ie kokhals geluiden, en met als gevolg dat hij moet spugen en het fruithapje van een uur ervoor eruit komt :( . Hij krijgt het gewoonweg niet doorgeslikt zonder te kokhalzen. Fruit en groente gaat wel goed.

    Hebben jullie kindjes hier ook last van, want hij vind zo'n wafeltje en liga wel lekker...
    Ik laat het dan maar liggen, en probeer het af en toe op nieuw, maar het wordt niet beter.

    Groetjes Bella
     
  2. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik heb er nog geen ervaring mee, maar ik heb hier ook ooit eens een keer gelezen dat meerdere kindjes dit hebben. Dit zou komen doordat ze er aan moeten wennen dat er vasterder voedsel door hun keeltjes gaat.
    Het advies was om gewoon te blijven proberen, uiteindelijk hebben ze het onder de knie...
     
  3. Minimuisje

    Minimuisje VIP lid

    8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik denk dat het echt een kwestie is van blijven proberen, lukt het vandaag niet, probeer het morgen weer opnieuw. Volgens mij moeten ze gewoon eraan wennen dat het niet vloeibaar is wat ze moeten afslikken!
     
  4. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Probeer t gewoon dagelijks. Dan leren ze dit t snelst.. T hoort r allemaal bij. Justin heeft dit ook nog hoor, maar ik blijf t doen.
     

Deel Deze Pagina