Wie weet dit???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door schaapje84, 28 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    Hallo beste lezers,

Had even een vraagje, als je aan de pil bent, (zo heb ik het tenminste begrepen) mits je deze goed neemt, dan heb je toch geen eisprong?
    Houdt dit ook in dat je dan geen vruchtbaar slijm hebt??

Zelf ben ik nu weer na mijn bevalling (4 1/2) maand geleden weer aan de pil, strip nr 2, nr 1 ben ik wel verkeerd begonnen aan het eind van mijn menstruatie microgynon 30) denk nu alleen dat ik weer zwanger ben. Krijg een plotselinge bloeding op dag 9 van de strip en weet zeker dat ik vruchtbaar slijm heb gezien, toen dacht ik namelijk nog; "ach daar heb je het weer, lette ik bij het proberen om zwanger te worden zo op"
    Ik twijfel er dus sterk aan of ik goed beschermt was, we hebben volgens mij ook gemeenschap gehad rond de eisprong.
    De bloeding van nu is alweer weg dit was wat oud bruin, toch ook wat rood, maar echt slijmerig (sorry om het zo te noemen) heeft in totaal 2-3 dagen geduurt, een inlegkruisje was voldoende, vorge keer had ik ook een innesteling maar dit was echt alleen rose slijm, kan natuurlijk elke keer anders.
    Heeft iemand dit ook gehad zo kort na de bevalling? Of een soort van tusse bloeding? Hoe hebben jullie lichamen zich hersteld na de bevalling?

succes allemaal verder!

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Ik ben vorig jaar januari na een mk weer met de pil begonnen.. even rust dachten we.. was 1 dag "te laat" begonnen.. (2e dag menstruatie) en op dag 16 ontdekte ik ook vruchtbaar slijm.. en dit had ik nooit met de pil.. ik dacht toen nog.. dat moet volgens mij niet kunnen.. dit bevestigde mijn ha.. (dat een eisprong niet gebeurd bij gebruik pil).. we hadden net 3 dagen daarvoor iedere dag seks gehad en ik zag de bui al hangen..heb de pil verder doorgeslikt met de wetenschap dat een zwangerschap wel heel erg voor de hand zou liggen en ja hoor.. hartstikke zwanger..

ik slikte microgynon 50.. (de 30 wilde ik niet.. daar kwamonze eerste dwars doorheen.. )

3. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    bedankt voor je reactie,

zoals ik al schreef, eerste strip pas aan het eind ongi begonnen en bijn mijn tweede strip 1 dag te laat. Was er nog niet echt aan gewend, dit was al zo lang geleden.

Daarom vermoed ik het zo. Het is absoluut gewenst, had alleen nog wel wat mee tijd tussen mogen zitten.

In ieder geval weer heel spannend

Deel Deze Pagina