Hoi, ik ga maandag bellen, moet morgen gewoon werken, en heb vrijdag een begravenis, dus heb mijn hoofd er niet helemaal bij!!! Dan horen jullie van me!! (K)
Hoi hoi, Nou ik heb vanmorgen gebeld, en had de assistente aan te telefoon, en die zei kom maar even langs. Nu kan ik donderdagochtend om 10 voor half 9 langskomen!! Dus ben benieuwd wat er dan gezegt wordt!!! Heb gelukkig dit x wel een vrouw, ben nu 2x geweest, en had toen een man, die dacht zit niet zo te zeuren had ik het gevoel!!!! kuszzz
Heel irritant is dat, als zo'n man niet begrijpt wat je cyclus gevoelsmatig voor je betekent als vrouw. Je stelt je zeker niet aan hoor; als je om wat voor reden dan ook geen natuurlijke cyclus zou hebben, wil je dat toch gewoon zo snel mogelijk weten, en niet over een paar maanden pas? Succes bij de dok!
Hee meiden, Nu ik ben gister bij de HA geweest, en die zei dat het nog steed wel even kon duren voordat ik zelf weer ongi word.... Maar goed, ze stelde ook voor om te gaan bloedprikken, en heb dat dus maar gedaan.... Gingen ze nog een paar x mis prikken... Bah!!!! Maar goed, nu wordt gekeken of er iets is met de schildklier en of alle hormonen enzo kloppen.... Waarschijnlijk over een week de uitslag!!1 Ik houd jullie op de hoogt!!!
He Mriekjuh, ik ben erg benieuwd naar je ervaringen! Zoals je in mijn onderschrift kunt zien, wil het met mijn cyclus ook nog niet echt vlotten. Ben na de pilstop een keer ongesteld geworden, na 35 dagen dus best netjes, maar daarna al 11 weken niet meer.. ik zit er nu over te denken om de ha te bellen, maar ik vraag me af of deze al iets zal doen. Begreep dat jij toen 4 maanden niet ongi was geweest.. dat zou bij mij dus nog een maandje duren!?
Hee Jessie, Wat mijn bevindingen zijn.. Ik wordt er gek van!!! En weet ook niet of dat ik het nu mensen moet gaan vertellen.. Nee zeg ik omdat ze anders de hele tijd gaan vragen, en Ja, zodat ik mijn frustraties een beetje kan delen..... Heb jij het mensen verteld?? Maar ik zit dus nu op de uitslag van het bloedonderzoek te wachten... en hopen dat dat een beetje meer opleverd... Weet jij trouwens of ze altijd de uitslag geven, of alleen wanneer het fout is??? En jij moet gewoon de HA bellen hoor!! Ligt er een beetje aan of je een beetje normaal iemand hebt, die je ook verder wilt helpen.. eerst had ik een man, en die dacht stel je niet aan, en nu de laatste x had ik een vrouw, die heel begripvol was!! Maar eigenlijk moet ik vanaf september rekenen dat ik niet ongesteld ben geworden... in januari is het wel opgewekt met een soort primolut, maar dat is nog steeds niet natuurlijk...... Laat je het weten als je gebeld hebt, en wat ze verder gaan doen???? Trouwens.... mijn moeder was 'door de pil heen' zwanger.. en mijn zus was 2 weken gestopt en zwanger...... verder in de familie nogal vruchtbaar schijnbaar, en dan gebeurt er bij mij zoiets..... vindt het zo oneerlijk!!!!! Sorry voor het lange verhaal, hoop dat je er wat aan hebt, en dat we samen er verder over kunnen kletsen!!!!!!
Lange verhalen zijn goed, Mriekjuh! Zoals je aan mijn banner kunt zien ben ik gisteravond weer ongi geworden. En nu maar hopen dat ik nu een "normale" cyclus ga hebben. Ik heb goede hoop, mijn zus heeft ook eens een lange cyclus gehad van ongeveer 2x haar normale cyclusduur en de ronde daarna is ze toen zwanger geworden.. misschien bij mij ook zo? Ik heb het alleen mijn zus verteld, heb af en toe wel de neiging het met meer mensen te delen, maar daarvoor vind ik het nog te pril. Ik doe dat denk ik wel als het nu weer zo lang gaat duren en ik toch naar de ha stap. Mijn plan is om deze ronde te tempen zodat ik een beter beeld krijg, en als het dan weer 70+ dagen gaat duren ga ik naar de ha, als ik weer rond de 35 dagen (liever korter) zit dan proberen we het natuurlijk nog even zelf. Ik neem aan dat jij altijd de uitslag krijgt van het bloedonderzoek, positief of negatief! Wel fijn dat je nu een ha hebt die met je meedenkt. Ik heb wel eens gehoord dat iemand maar na 2-3 jaar terug moest komen, dat sloeg echt nergens op!