Ik ben vandaag al 13 dagen overtijd. Ik had toen ik aan de pil was altijd een regelmatige cyclus en toen ik stopte met de pil ook. Nu ben ik dus 13 dagen overtijd en de testen blijven negatief. Ik heb volgens mij ook een innesteling gehad heel iets bloedverlies gehad echt totaal anders dan een ongesteldheid. Ik voel ook van alles en nog wat. Ik word gek van het wachten en de onzekerheid. Herkent iemand dit? Wie heeft dit ook wel eens gehad en was ook al zolang over tijd?
Even iets rechtzetten... tijdens pilgebruik kun je niet spreken van een regelmatige cyclus, omdat je dan namelijk geen cyclus hebt! Ja, een pilcyclus, maar dat heeft helemaal niks met een natuurlijke cyclus te maken. Je weet zeker dat het een innesteling was en geen ongi? Was het heel weinig bloed wat je verloren bent en duurde het ook kort?
ik heb telkens testen gebruikt van kruidvat 2 voor 5 en de laatste heb ik donderdag getest van de apotheek. En ook nega.
Ja klopt als je de pil slikt heb je ook niet een echte cyclus.! Ik weet het eigenlijk wel zeker dat het een innesteling was het was zo anders. En het was echt maar een paar druppeltjes normaal ben ik het heel erg en lang. Het heeft ook maar 2 dagen geduurd en echt heel erg weinig je moest goed kijken zeg maar. (sorry)
hoe kun je nu zeker weten dat je innesteling hebt gehad?? driekwart van de vrouwen (als het niet meer is) merkt daar niets van, en als je er iets van merkt is dat zo vaag dat je het onmogelijk met zekerheid kan zeggen. zelfs een gyn kan dat niet. helaas kun je heel lang overtijd zijn zonder zwanger te zijn. ik ben altijd heel regelmatig geweest, maar als ik bijvoorbeeld tentamens had was ik weleens 2 weken overtijd, dat is twee keer gebeurd. zolang je niet positief test, ben je gewoon niet zwanger. sorry summergirl..
Ik zou zeggen even naar de HA en een bloedtest vragen. Hierin is meer te zien dan in een urine-test! Suc-6! Liefs, Duveldraakje
Het lijkt mij ook dat je beter een bloedtest kan vragen bij de huisarts. Dan is in ieder geval je onzekerheid weg. Ik hoop voor je op goed nieuws!
even om terug te komen op de topic zin! je weet nooit zeker dat je een innesteling hebt gehad! het is en blijft afwachten...ik had op 19 maart een pos ovutest en nu al ongi ,ik bedoel maar ,, er staat overal je word 2 weken na je eisprong ongi,das dus ook niet altijd zo
In princiepe ben je nog steeds aan het ontpillen (aan je cyclus telling in het onderschrift te zien), en kan er nu ook nog niet met zekerheid gezegt worden dat je al een regelmatige cyclus hebt. Ik denk eerlijk gezegt dat je niet zwanger bent en je cyclus gewoon nog een beetje van slag is. Sorry...
ik denk zelf ook niet dat ik zwanger ben hoor. Na al die nega testen. Ik ben er ook niet 100% zeker van dat het een innesteling was maar het klopt qua berekening precies met innesteldag en het was zeker geen ongesteldheid. En dit had ik nog niet eerder gehad. En ontpillen kan ook nog wel. Ik ben eind oktober gestopt met de pil. Ik heb bloed laten prikken en moet nog wachten op de uitslag. Maar ik had geen geduld vandaar deze topic