Hallo, Ik vroeg me eigenlijk echt af.. hoe het valt wanneer je je ei hebt.. Zouden jullie me jullie ervaring kunnen vertellen en hoe het bij jullie voelt? Zo kan ik een beetje erachter komen hoe het moet voelen..
Dat verschilt per persoon. Veel vrouwen voelen hun ei niet eens . Bij mij is de eisprong door de hele MMM veel gevoeliger . Ik moet bijv. op zaterdag avond om 19.00 de injectie zetten voor me eisprong en dan tussen 36 en 40 uur springt mijn eitje. Die maandag ochtend sta ik dus op met een onwijs drukkende buikpijn, waarvan er ook heftige krampen tussenzitten. Omstreeks 11.00 uur in de ochtend voel ik een paar felle steken en dan is de druk ineens weg. Het verschilt echt per persoon hoor, maar veel vrouwen voelen het niet eens .
Tot nu toe heb ik mijn eisprong nog niet gevoeld. Weet namelijk ook niet precies wanneer ik mijn eisprong heb, dus weet ook niet wanneer ik daarop zou moeten letten.
Zoals ik al zeg, vele vrouwen voelen hem dus niet . En als je hem voelt nou geloof mij dan lig je heel even dubbel van de pijn . Of je voelt tijdens de seks van alles .
dag dames... ik denk dat ik het dan ook gevoeld heb.... dacht vorige week dat ik zoveel last van mijn darmen had en idd paar steken 9haalde al een blinde darm ontsteking in m'n hoofd.... maar dan volgende vraag: zou je ook innesteling kunnen voelen?! je kan er tenslotte ook licht bloedverlies van hebben. ik voel al 2 dagen gerommel aslof je onegsteld moet worden maar dan milder.... kent iemand dat?! of is het puur wishfull thinking? zal wel hoor.... je lijf houd je zoveel voor en zeker naarmate de tijd gaat vorderen.... in ieder geval succes allemaal
De een voelt steken, de ander niets. Ik heb ook iedere keer gedacht mijn ei te voelen. Met steken onderin mijn buik. Het vreemde is, dat bij mij mijn klachten niet overgingen. Bij mij houden ze aan tot aan de ongi en nemen tijdens de ongi iedere dag af. Als de ongi voorbij is voel ik me weer lekker. Zo zie je maar weer, ieder vrouwenlichaam is verschillend
hey meiden ik had/ heb het ook nog nooit gevoeld maar vandaag of morgen zou ik mijn ei hebben en heb nu al een uur lang steken links onderin mijn buik.. maar ja omdat ik het nog nooit eerder gevoelt heb weet ik niet of het dit nu is????
Hey meiden Ik voel wel degelijk mijn ei iedere maand en ook iedere maand precies rond dag 13/14. Wat ik voel zijn hele pijnlijke steken links of rechts bij me eierstokken houd meestal aan tot hij is gesprongen. Ik weet dus precies wanneer ik moet klussen maar helaas nog zonder resultaat. veel succes hoop dat je er iets aan hebt. Liefs brenda
Ik voel dit ook elke maand; felle steken en pijnscheuten echt ter hoogte van mijn eierstokken na ong. 10 uur is het voorbij. groetjes
dan denk ik toch dat ik hem gevoelt heb!! Is wel de 1x!!! hihi Heeft het nog zin gehad dat we geklust hebben?? ik had er wel last van tijdens het vrijen en daarna wat bruin denk bloedverlies nu zakt die pijn ook wel. hebben om de dag hard gewerkt dus hoop dat het raak is! zitten nu in ronde 4!
als je hebt gevreeen een dag voor de pijn en op die dag dan heb je zeker goeie kans. Als ik dus die pijn heb van mijn ei is sex zelf onprettig omdat het megapijn doet allemaal, maar ja als ik al die verhalen lees van ei niet kunnen vinden ben ik allang blij dat ik die pijn heb. Heel veel succes zal voor je duimen. Liefs brenda
ik voel me ei ook heel duidelijk. Het begint 1/2 dagen van te voren al met veel afscheiding. Op de dag van de eisprong kan ik niet lopen van de steken in mn onderbuik. Meestal zit het aan beide kanten. Rechtop staan is dan echt geen optie en lig dan het liefst met mn benen in mn nek! Dit duurt zo'n halve dag en dan is het opeens weg.
Ik dacht altijd dat ik m'n ei niet voelde... maar vanaf ronde 1 hield ik een dagboekje bij van alle pijntjes en dingetjes die ik voelde, van hoofdpijn tot pijn in m'n grote teen bijvoorbeeld ... toen ik na m'n ongi ging terug lezen bleek dat ik (de eipijn) beschreef dat ik last had van m'n darmen... links onder in m'n buik voelde als of m'n darmen verstopt zaten... elke ronde voelde ik dit daarna en bleek dus m'n ei... dus bij mij voelt het als ongeveer 24 uur lang een zeurend gevoel links in m'n onderbuik
Hallo allemaal, Geloof niet dat ik ooit mijn ei gevoeld heb. Maar merk het wel aan het doorzichtige slijm.. Al is het deze keer heel vroeg! Volgens de berekeningen heb ik a.s. dinsdag pas mijn eisprong maar heb nu al van dat slijm. Ga ook letten op pijntjes, wie weet! En om de dag klussen. En dan afwachten.
Hallo dames, Ik voel het groeien van een ei wel. Ik heb dan een aantal dagen steken bij mijn eierstok. Meestal de linkse waar ook bijna altijd mijn eitje groeit, tenminste als er 1 met behulp van clomid groeit. Soms zijn ze erg pijnlijk, andere keren voel je het op de achtergrond. als de eisprong is geweest, dan zijn de steejes weg. Na de eisprong heb ik vaak een soort ongie krampen, maar dan minder pijnlijk. Nu heb ik 2 eitjes groeien en heb ik volgens mij gister mijn eisprong gehad, hoop van beide eitjes! Heb de afgelopen 3 dagen heel veel stekjes gehad aan beide kanten die soms erg pijnlijk waren, nu is dat afgenomen. Hahaha voel nu ik dit typ steekjes en druk aan de linkerkant. Misschien is me eisprong dan toch nog niet geweest! Het is wel zo dat er meer mensen zijn die het niet voelen dan andersom! gr Esmay