hi meiden, hier even een vraagje, is misschien een beetje dom, maar ik wil het toch even weten... ik heb een vriendin en zij en haar man zijn ook aan het proberen om zwanger te raken, net als ik en mijn man. En nu hadden we het erover, over je cyclus e.d. En ik vertelde toen dat ik afgelopen vrijdag (11 nov.) mijn eisprong had, en dat mijn man en ik dinsdag (8 nov.) en donderdag (10 nov.) geklust hadden, ik dacht toch echt dat dit goed was, maar zij zei dat dat niet echt in mijn vruchtbare periode was....en nu weet ik het dus niet meer Zou iemand mij hier duidelijkheid over kunnen/willen geven? Alvast bedankt!!!
Volgens mij klopt het niet helemaal wat je vriendin je vertelde, naar mijn idee is het juist binnen je vruchtbare periode. Ze zeggen dat je twee dagen voor je eisprong vruchtbaar bent en dat je een dag voor je eisprong het meest vruchtbaar bent.
ja dat dacht ik ook juist de 2 dagen ervoor zijn je meest vruchtbare dagen dus niet getreurd hoor laat je nie gek maken prima dagen om te klussen hahahaha succes debbie