Nekplooimeting gehad

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Daphne, 21 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Vandaag kreeg ik de echo voor de nekplooimeting. Ook deze keer was onze kleine behoorlijk eigenwijs. Het heeft 30 minuten geduurd, voordat hij in de goede positie lag. De nekplooi van mooi dun, dus dat was goed nieuws. Morgen moet ik nog bloed prikken, maar ik heb er alle vertrouwen in dat we een hele lage kans hebben. Verder hebben ze het hoofdje opgemeten en de kleine was ruim een centimeter gegroeid, sinds vorige week. Ik heb ook nog 4 mooie foto's meegekregen, dus mijn dag is weer goed.

Mijn ouders waren mee, omdat zij heel benieuwd waren. Toen we na de echo terug liepen naar de balie en er nog wat vragen waren, spraken ze mijn moeder aan :( Ik zwaaien, hallo, ik ben zwanger. Mijn ouders zijn 45 en ik ben 24, dus vandaag schijnbaar de verwarring. Was iets minder, maar ach.

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    wat fijn dat het er goed uitzag.
    ik heb er voor gekozen om niet voor deze testen te gaan. omdat het maar een kansberekening is en het dus niets uitsluit.
    maar zo naar je kindje kijken is toch altijd leuk! ik mag morgen weer.

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    nou ze hebben dus toch ook even naar de nekplooi gekeken, maar die was ook goed. ongelofelijk wat ze eigenlijk allemaal kunnen zien he.

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Fijn Daphne dat het er goed uitzag!! Bij mij hebben ze met 11 weken en met 20 weken ook naar de nekplooi gekeken (had er niet om gevraagd), het is toch wel fijn als je weet dat dat goed zit!!

5. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ja, dat is ook zo. Ik heb wel het volledige onderzoek aangevraagd. Vandaag bloed laten prikken, dus nu is het wachten op de uitslag.

6. Thea

Thea Bekend lid

19 mei 2006
    507
    0
    0
    Had je een speciale reden om dat onderzoek aan te vragen? En wanneer krijg je de bloeduitslag?

Ik heb het toen ook laten doen, meer omdat ik al ouder was, en gelukkig was de uitslag goed en klopte die achteraf ook, haha, ik heb een heel gezond lief en mooi meisje gekregen alweer bijna 2 jaar geleden.

7. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    De reden is niet meer dan dat we graag willen weten of het gezond is. Het is niet zo dat wij afwijkingen in de familie hebben ofzo. Ik heb geen idee wanneer ik de uitslag krijg. Volgens mij gaat dat redelijksnel, dus ik denk volgende week.

Deel Deze Pagina