Thuis houden of naar KDV?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Yil, 17 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yil

Yil Bekend lid

16 mrt 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
    Ik zit met een dilemma.
    Onze meid is al bijna een week goed verkouden en nu sinds een paar dagen heeft ze een oogontsteking en slaapt ze overdag ook zo goed als niet. Misschien een half uurtje, maar daarna is het echt brullen in bed. Ze niest en hoest erop los en voelt zich gewoon echt niet lekker. Ze krijgt Flixotode en een zetpil als ze zichtbaar last heeft. 's Nachts slaapt ze gelukkig wel redelijk, dus ze wordt goed vrolijk wakker. Vandaag en morgen zijn haar KDV daagjes en voor vandaag heb ik mijn moeder bereid gevonden om op te passen. Zojuist even met het thuisfront gebeld en er zit nog weinig verbetering in....:(

Moet ik haar morgen ook nog thuis houden of zal ik haar gewoon naar het KDV brengen? Ik moet net als vandaag gewoon werken morgen, maar dan heb ik geen oppas. Wat is jullie advies in dit geval?

2. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Ik zou thuisblijven, maargoed dat ben ik.

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Als mijn dochter echt niet lekker is, hou ik haar thuis..

4. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Mag ze met een oogontsteking uberhaupt wel naar het kdv? Dat kan namelijk erg besmettelijk zijn. Maar los daarvan zou ik haar ook thuis houden, veel prikkels op het kdv etc terwijl ze rust nodig heeft om uit te zieken.

5. Soumayyaah

Soumayyaah Bekend lid

8 aug 2011
    547
    33
    28
    Ik zou haar lekker thuis laten. Op het kdv is het altijd druk, veel prikkels, plus daar slapen ze vaak ook slechter. En slaap en rust is echt belangrijk om weer een beetje te herstellen!

6. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63