Hallo allemaal! Whaaa ik ben nog helemaal happy, we hebben vanavond een prachtige super echo gehad en ons kleintje was echt superdruk! Even (aanstaande) papa en mama laten zien dat hij / zij er is! Maar de grote vraag is natuurlijk, kunnen jullie iets uit de foto halen, ik zie er helemaal niets op, maar de term NUB is nog redelijk nieuw voor mij... Ervaren leden die iets eruit kunnen halen?? Volgens deze echo ben ik 12 weken en 1 dag zwanger; ik ben iets vooruit gezet. Ik hoop dat het een goede foto is.. Alvast bedankt!!!!
hmm ondanks dat het een beetje rommelig is bij het kontje denk ik een nub met een bolletje te zien die ietsie omhoog wijst. Ik gok een jongen!
Spannend!! Wie weet, zou wel heel leuk zijn! Ik denk alleen dat dit de beste foto is die erbij zit, zal de andere 2 ook plaatsen. Dankjewel alvast, benieuwd wat de anderen denken!
Een jongen! Als het goed is heb ik hier de nub omcirkeld. Bekijk bijlage 224332 @RoGiJuLi Wil je voor me kijken of het echt de nub is die ik heb omcirkeld?! Zo ja, dan begin ik het volgens mij onder de knie te krijgen haha!