Roze verlies blijft aanhouden!

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Aylin16, 20 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Beste verloskundigen,

Ik heb sinds een week roze en bruin verlies. Het is heel erg weinig en soms is het een dagje weg en dan komt het weer terug. Bij het plassen en afvegen is het niet te zien. Maar als ik een tampon in doe om te checken is kleurt deze licht roze. Ik ben echt ontzettend bang dat het weer mis gaat. Heb dit al 2 keer meegemaakt. Ik heb met 5 weken een echo gehad en alles zag er goed uit. Natuurlijk nog geen hartje zien kloppen. Ook heb ik het gevoel dat ik me minder zwanger voel en bij mijn vorige missed abortion was dit geen goed teken.

Waar komt dat roze/bruin verlies toch vandaan? En waarom stopt het niet? Er kan toch niet steeds een adertje knappen?

Alvast bedankt,

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Aylin16,

je baarmoederwand kan ook poreus zijn, waardoor je eigenlijk continue een beetje bloed kunt velriezen dat dan vermengd is met afscheiding, waardoor eht roze wordt. DIt kan nog komen door een inwendige echo bv. Toch kan het wel een vaatje zijn, maar in jouw geval hou ik het op een poreuse vaginawand. Dat je je minder zwanger voelt wil, zoals je waarschijnlijk welhebt gehoord eerder, toch echt niet direct zeggen dat het niet goed zit, maar je hebt er natuurlijk een andere ervaring mee. Ik kan je dus waarschijnljk niet helemaal geruststellen en zul je toch de volgende echo moeten afwachten. Maar ondanks dat het al 2 keer mis is gegaan, blijft de kands het grootste dat het toch wel goed gaat hoor. Ik duim voor je.

Groetjes Brigitte

3. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Brigitte bedankt voor je uitleg. Ik heb in sepember en oktober 2008 2 curettages gehad. Kan het misschien ook hiermee te maken hebben. Ik bedoel dan de poreuze baarmoederwand...?

Deel Deze Pagina