Nu wel of niet al eerder zwanger?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door hopelijk, 3 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hopelijk

hopelijk Nieuw lid

3 aug 2008
    1
    0
    0
    Ik en mijn man zijn al een tijdje bezig zwanger te worden, al vele test er doorheen en elke keer negatief.
    Tot van de week dat deze positief aangaf (eindelijk na zolang wachten dan toch zwanger)

Maar nu,
    We hebben alles redelijk bijgehouden, alle vreemde dingen die we opmerkte, symptomen opgezocht en bekeken. Meeste waren zwangerschapssymptomen tot de ene laatste keer dat deze erger werden (vooral zere borsten 1 a 2 weken voor ik ongesteld zou moeten worden, elke keer weer), test gedaan want menstruatie bleef uit (paar dagen later toch maar minder en korter), maar toen helaas negatief. Nu weer zelfde symptomen en nu was de test positief en totaal geen menstruatie.
    Nu merkt mijn man dat ik sinds een maand of 2 een dikkere buik lijk te hebben gekregen en als ik erover nadenk zou dat best wel eens kunnen.
    Zou ik dan toch al eerder zwanger zijn geweest?

2. NB1980

NB1980 Actief lid

24 jun 2008
    247
    0
    0
    als de test nu wel positief is, zou ik gewoon even de verloskundige bellen en het hele verhaal uitleggen. ALs je niet zeker weet hoe lang je al zwanger bent krijg je namelijk meestal een echo om te kijken hoe groot het vruchtje is....Succes!

3. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Nou spannend zeg, laat je ons dat weten hoe ver je al bent?

Grt Jeanney

Deel Deze Pagina