zwangerschapsmasker?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door poema, 29 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.046
    453
    83
    Vrouw
    ha dames,
    ik ben al aardig bruin en bijna 3,5 maand zwanger. Heb dus ook gewoon afgelopen weekend heerlijk in de zon gezeten. Nog geen spoor van een zwangersschapsmasker te zien. Nu is mijn vraag: komt dit direct of kan het ook nog later gebeuren?

2. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Dit kan later gebeuren (was bij mij wel)
    Was al dik over de helft heen en toen 1x petje vergeten in de cabrio en toen kreeg ik op mijn voorhoofd een donkere plek :(

Dus niet te veel in de zon en anders petje op.

3. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Ik heb t ook gehad..en als ik nu in de zon zit heb ik t nog steeds.. :(

4. Bojenna

Bojenna Actief lid

25 okt 2007
    120
    0
    0
    Eindhoven
    Ik had het van 1 keertje in de zon te zitten, denk zal wel kunnen. Niet dus nu op mijn voorhoofd een iets donkere plek. Dus ik zou toch voorzichtig zijn.

Groetjes Bojenna

5. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Ik heb er geen last fijn en smeer me niet extra in als ik gewoon buiten loop, was van plan om vandaag wel in de tuin te gaan bijkleuren en dan smeer ik me wel even in met factor 20.
    Ik denk dat je er gevoelig voor moet zijn?

gewoon niet overdrijven, is nooit goed voor je huidje natuurlijk.

6. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
    het kan ten alle tijden opkomen!
    Ik ben nog nooit zwanger geweest maar heb wel al last van zwangerschapsmasker.
    Dit is vorig jaar begonnen.
    Bij hevig zonnetje smeer ik er plaatselijk (bovenlip) faktor 60 op anders lijkt het net alsof ik chocomel op heb. :(

7. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    iemand die ik ken heeft er een snor aan overgehouden :( dus ik vermijd de zon als de pest! ben veel te bang dat ik ook n snor krijg!

8. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Ik had altijd al zomers een zwangerschapsmasker, ook toen ik niet zwanger was. Trekt in de winter wel weer weg. Er zijn ook speciale dagcreme's om het te verminderen en proberen te voorkomen, maar dat laatste is mij nog nooit gelukt, hoeveel ik ook smeer.

9. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

He dat heeft mijn schoonzus ook. Die zag het niet bij haarzelf totdat ik zei heb je chocomel gedronken.
    Goh is dat het dus een zwangerschapsmasker. Zal t eens zeggen. Ben je dan extra vatbaarder ervoor als je zwanger wordt?

10. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Nou hier niet in de zon gezeten maar een hele lanterfanterkaart op me gezicht :(
    Heb het bij me anderte 2 kids niet gehad en nu dus wel zonder in de zon geweest te zijn (ja er door lopen dan met boodschappen doen)

11. maica

maica Lid

28 feb 2007
    90
    0
    0
    barendrecht
    hoi

Het hoeft echt niet hoor.Ik ben net terug van vakantie en heb 10 dagen op het strand gelegen en ben egaal bruin geworden en voel me trouwens ook weer helemaal top van het zonnetje.

groetjes maica

12. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Ik heb het twee zwangerschappen niet gehad, zijn allebei zomerkindjes en vond het heerlijk in de zon te zitten! Nu ik weer zwanger ben heb ik in mei op vakantie ook flink in de zon gezeten, maar nu ik langzaamaan weer wit kleur zie je al sje heel ged kijkt allemaal bruine kleine vlekjes op mijn armen. Ik ga voorlopig dus niet in de zon om erger te voorkomen. Het kan dus elke zwangerschap anders zijn. Mijn buurvrouw heeft een kindje van 6 en nu nog een flinke bruine vlek op haar voorhoofd dus of je er daarna nog vanaf komt? Ben bang van niet dus gewoon uitkijken en volgend jaar de schade inhalen ;)

13. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik heb me tijdens de vakantie met factor 30 ingesmeerd (speciale gezichts-zonnebrandcreme), en heb elke dag in de zon gezeten. En nu nergens last van. Ik denk dat je een hoop ellende kan voorkomen door je goed in te smeren, maar het heeft er misschien ook een beetje mee te maken of je er gevoelig voor bent.

14. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    nouja gevoelig..ik weet het niet ik denk dat het ook per zwangerschap anders zal zijn. Ik heb er 2 keer echt geen lastvan gehad maar heel veel hoozwanger in de zon gezeten. Nu bijna niet in de zon geweest en toch de eerste tekenen.

15. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik smeer met factor 30, ik word veel sneller bruin sinds ik zwanger ben, dus ik ben bang dat als ik niet smeer ik het gelijk te pakken heb..

Deel Deze Pagina