De laatste tijd kan ik mijn eisprong voelen. Ik meende te voelen dat ik deze vorige week zaterdag had. Dit was mijn 2e cyclus na de miskraam dus het is weer even wachten hoe de cyclus verloopt. Maar ik meen dat dus gevoeld te hebben. Wanneer kan ik dan het beste testen? Ik denk toch volgende week zondag, klopt dit?
14 dagen na je eisprong. Maar staar je niet blind op het denken te voelen van de eisprong; vaak is het ook iets anders (groeisteken van je ei/darmen etc). maar weinig vrouwen voelen ECHT de eisprong; veel voelen de groeikrampjes die soms steekjes veroorzaken.
Ik denk dat ik toch ongesteld ga worden. Innesteling bloeding 11dpo is wel erg laat denk ik, ik geloof daar niet zo in. Ik had vandaag wat roze bloed bij het afvegen. De rest van de dag niets.
even van me afschrijven. Ik heb het vermoeden dat ik ongesteld ga worden. heb gister en vandaag roze bloed gehad alleen met het afvegen, Voor de rest niets. Dus ik verwacht mijn menstruatie. Maar er is 1 ding wat ik vreemd vind. Ik ben extreem moe en dat had ik toen ik zwanger was ook, nog voordat ik de positieve test in handen had. Ik het datzelfde gevoel nu weer. Ik vind het wel vervelend wachten zo. Ik heb nu toch hoop ondanks dat de kans groot is dat ik gewoon ongesteld word.
Wat je nou benoemt vind ik juist heel erg hoopvol! Alleen roze bij afvegen kan innesteling zijn dat gebeurt doorgaans 6 tot 12 dagen na ei. En dat je zo moe bent kan ook wel een symptoom zijn! Wanneer ga je testen?
Ik ga zaterdag testen. Dan zou ik eigenlijk ongesteld moeten worden. Daarna nog op de maandag als ik niet ongesteld ben geworden. ik heb een dag of 2/3 voordat ik menstrueer ook een klein beetje bloedverlies, het bouwt zich op dus dat klopt wel. Alleen de vermoeidheid is vreemd. Hett is nog afwachten.
Spannend hoor. Voor NOD kunnen de kwaaltjes van alles betekenen. PMS en zwanherschapskwaaltjes lijken in het begin zoveel op elkaar daar is gewoon niks van te zeggen. Ik heb bijv altijd hoofdpijn voordat ik ongi ga worden maar dat heb ik ook op hetzelfde moment als ik zwanger ben dus ja...