Hallo dames, Voor het eerst gebruiken we ovulatie testen. Vandaag is de 11de dag na mijn menstruatie. Vanaf 12-04 aan het testen. Willen jullie meekijken en mij vertellen of de streep donkerder moet zijn of dat hij al positief is?. Alvast bedankt! Groetjes menneke
Deze zijn nog lang niet positief. De streep moet net zo donker of donkerder zijn dan de teststreep. Lekker doortesten dus. Kan snel zover zijn hoor
Beide strepen moeten even donker zijn. Of de teststreeep donkerder dan de controlestreep. Deze zijn dus nog negatief.
Ik heb deze maand voor het eerst action testen gebruikt en deze werkte bij mij niet...2 dagen een heel licht streepje daarna en ervoor blanco! Ik ga ze ook nooit meer gebruiken, met andere merken is het altijd wel gelukt! Hopelijk werken ze bij jou wel
Ik had precies hetzelfde. 2 dagen een minimaal pennestreepje maar pas na opdrogen. Zelfs met 2 keer per dag testen geen resultaten. Ik temp wel en hierdoor toch een temp stijging gezien maar niet met behulp van de action testen.
Ook ik gebruikte die van de action, en ze werden bij mij wel veel donkerder dan die van jou. Maar nooit donkerder dan de test lijn. Wat je kunt doen is als je denkt dat de test positief is dat je er dan 1 met cb doet. Kost het een stuk minder maar heb je wel de duidelijkheid.
Ik zou de dipstick gebruiken van zwanger en kids en als je denkt dat de test positief is evt cb, die geeft n mooie smiley als het idd positief is. Dan leer je ook gelijk de dipstick goed te interpreteren of de test positief is Veel succes en nog even door testen 🍀
Als de streep donkerder dan de teststreep moet zijn is het is het goed toch. C streep is veel donkerder dan T streep. Maar je bedoelt andersom natuurlijk.