Nu wil ik het weten ook!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Daylinn, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. z0nne

z0nne Niet meer actief

Wauw Thea, wat een mooie buik heb je al :)

Ik had ook al sneller een buik bij de 2e, met 6 weken zaten de broeken niet meer lekker en ben ik maar zwangerschapsbroeken gaan dragen!

2. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Ik dacht dat ik de enigste was:) (was bijna van plan om zelf een topic te openen:p) ik ben bijna 14 weken, nu heb ik al een buikje van mezelf (ik ben best een flinke meid:)) maar de vrouw van m'n neef is rond de 20 weken (wel een stuk slanker dan ik;)) maar ik heb ongeveer dezelfde grote buik! Ik ben vorige week maar aan zwangerschapskleding begonnen, ik kreeg m'n knopen niet meer dicht!;):p

3. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    ja je darmen gaan lekker naar voren en je hebt er al 1tje in gehad dus er is ruimte
    bij de tweede zag je bij mij duidelijk met 10 weken en toen maar de zwangerschapskleding aan gedaan
    nu met de derde kwam de buik maar niet pas bij 16 weken zag je iets en heb ik de zwangerschapskleding aan en nu best wel een buikje

4. celinac

celinac Actief lid

18 okt 2011
    289
    0
    0
    Ja ik wou net zeggen, ik zou even naar de huisarts gaan haha voor hetzelfde geld is het iets of zo :(
    Nooit gehoord dat iemand met 5 weken (dus eigenlijk pas sinds 2/3 weken bevrucht) al een buik heeft, aangezien je kleintje maar gwn een klein lompje is nu :)

5. Daylinn

Daylinn Actief lid

9 feb 2012
    475
    0
    0
    Ben naar de ha geweest en die heeft mijn buik even beluisterd
    Heb dus een fikse verstopping ze heeft me lactulose voorgeschreven :D
    Ik wist wel dat het niet mijn beeb kon zijn,maar vond het vreemd dat mijn buik zoooooooo groot werd met 5 w

He gelukkig die zorgen zijn gelukkig weer weg en mijn buik over een week ook hahaha

Heb gelijk een slok genomen van die lactulose :p

Deel Deze Pagina