Misschien toch even de verloskundige bellen? Als je kindje nu geboren wordt heeft het wel degelijk problemen! Voorweeën zijn normaal vanaf een week of 37, niet vanaf week 30!!
Ik wil ook!! Ben nu 38+3 en heb de laatste dagen toch last van onregelmatige ongi krampen, verder wel een goede zwschap hoor maar ben het nu zo zat vooral omdat ik een kleintje van 17 mnd heb rondrennen wordt het nu wel zwaar.... Oh ja hier wordt ik ook elke dag gebeld of ik al iets voel dat het begint:x
oei das wel genant ik vrees ook wel een beetje voor dat commentaar. ik heb van mezelf een behoorlijk grote bovenbuik, die echt lijkt op 4 maanden zwangerschap en dat terwijl ik nog niet eens zwanger was dus kun je nagaan als die buik straks gaat groeien nou ja, ik laat het maar op me afkomen 8)
Ik weet ook wel dat die van mij nog tot minimaal volgende week vrijdag moet blijven zitten, maar veel langer hoeft het van mij zeker niet hoor!!! Zwanger zijn is gewoon niet mijn hobby.... er zijn mensen die vinden het geweldig, maar ik doe 10 keer liever een bevalling dan een zwangerschap. (ja die zijn er dus ook) Mijn oudste kwam een week te laat en dat zou betekenen dan ik nog bijna 6 weken te gaan heb.... IK HOOP HET NIET!!! Gelukkig is het net als met een bevalling, achteraf viel het allemaal best mee en over een jaar weet je de helft niet meer!!! We wachten dus gewoon maar lekker af en proberen ons zelf zoveel mogelijk bezig te houden, zodat de dagen wat sneller gaan.
Nee, nu wil ik nog ff niet bevallen, maar doordat ik al 2x in 2 dagen te horen krijg dat ze al dachten dat ik er bijna was terwijl ik nog 5 weken moet dan spoken mijn gedachtes van "nu mag het wel". Maar natuurlijk wil ik pas na 37 weken bevallen. Het was ook als klein grapje bedoelt . Maar nu is het aftellen wel begonnen bij mij. Ik begin nu wel nieuwschierig te worden..... wordt het een jongen of een meisje... spannend spannend spannend...
Hier zou ik even mee heen.. Dit klinkt niet echt lekker. Overigens, een kindje krijgen met 33 weken is niet fijn hoor (ik spreek uit ervaring..). Echt even naar de vk en bespreekbaar maken dat je zo'n pijn hebt. En dan hoop ik voor je dat de kleine toch nog een week of 4 blijft zitten.
ik sluit me ook aan...kan niet wachten tot het begint! Komt ook door de ontzettende vermoeidheid, slaap de laatste 2 weken erg slecht wegens last van rusteloze benen en warme voeten, een buik die echt in de weg zit in bed, baby die nog behoorlijk beweegt in mijn buik, elk uur wakker om te plassen en al een peuter die om half 7 vrolijk wakker wordt...pfff..terwijl ik net een paar uur heb geslapen. Gelukkig gaat hij regelmatig naar het kdv zodat ik ff mijn slaap kan inhalen. Zal blij zijn als het begint, eindelijk mijn lijf terug en hopelijk een gezond kindje in de armen. Heb af en toe wel voorweeën, maar heel onregelmatig. Morgen terug op controle, ben benieuwd. Gyn zei de laatste keer dat hij dacht me morgen niet meer te zien, maar ik zal er toch zijn vrees ik. Ben benieuwd wat zijn nieuwe voorspelling wordt