Zo... de kleine trapt veel van onderen!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door claire1978, 20 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claire1978

claire1978 Actief lid

5 jan 2010
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi!!!

Ik ben nu 22 weken zwanger en voel de kleine nu een paar weken, dagelijks. De laatste 2 dagen voel ik 'm echt behoorlijk tegen m'n baarmoedermond trappen/koppen;). Of het ook zo is weet ik niet, maar zo voelt het zeker. Hij is ook best actief. Volgens mij hoef je de kleine nu nog niet dagelijks te voelen, maar deze wel hoor!!!
    Ach, eerst duurde het me te lang voor ik 'm voelde en nu voel ik 'm best goed. ben ik best blij mee... weet niet of dat met 40 weken nog zo is;)... op die plek:)

Herkennen jullie het getrappel tegen de onderkant van je baarmoeder???

Groetjes Claire

2. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Ja hoor heel herkenbaar!
    Hij ligt nu nog zo van onderen te trappelen.....
    Zijn voorkeur is duidelijk in stuit, hij kan gelukkig nog wel draaien!

3. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Heb trouwens ook regelmatig mijn urine ingeleverd, omdat ik dacht dat ik een blaasontsteking had! Maar dat bleek meestL gewoon geïrriteerd van het schoppen!

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier ook eentje die het liefst onderaan schopt. Heeft tot 35 weken in stuit gelegen en zelfs toen dacht ik dat ie nog niet gedraaid was. Maar blijkbaar was het toen heel actief geworden met de armpjes ;)

Wees maar blij dat het nog beneden schopt, want dan heb je minder kans op gekneusde ribben! ;) Ik had alleen last van het duwen tegen mijn lever en milt, zodat die op de duur ook wel gekneusd waren. Maar omdat de baby goed gezakt en inmiddels volledig ingedaald is, is dat stilaan kunnen genezen en heb ik er ook geen last meer van. :)

Oh ja, naar mate je zwangerschap vordert kan het wel zijn dat je baby je blaas als voetbal gaat gebruiken :D

Deel Deze Pagina