Iets leuks/handigs voor een kindje van 6 maanden

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sarah84, 15 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Wie kan me helpen?

Mijn oma (vrijgevig als ze altijd is) wil iets voor Kerst geven...maar ik heb geeeeeeeeen idee wat!
    Speelgoed heeft Finn genoeg...kleertjes zijn altijd welkom...maar vind ik niet echt origineel en hij heeft daar ook best genoeg van.

Dus wie weet iets wat voor een kindje van 6 maanden erg leuk/handig is om te krijgen?

Het mag vanalles zijn.

Dus gebruiksvoorwerpen enzo...maar ook leerzame dingen bijvoorbeeld!

Jullie kunnen me vast helpen!

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Weet niet tot hoeveel je mag besteden...maar anders is een fietsstoeltje misschien wel leuk om te krijgen.
    Of alvast een babywalker, bumba dvd, skipakje, mooie zilveren spaarpot?

3. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Van V-tech hebben ze erg leuk speelgoed, of misschien een activitycenter voor in de box? Of een leuk badzitje ofzo? Een boek met voorleesverhaaltjes?

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Duplo? Het is meer iets voor wat later, maar dan heb je het alvast. Ik heb het nu ook al gevraagd hoor voor onze 8 maanden oude dame

5. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Autostoeltje nr 1
    Sack 'n seat (klein opvouwbaar stoffen ding, waarmee je van elke stoel een kinderstoel kan maken)
    Buitenspeelgoed (zandbak, glijbaantje, kinderschommel, wipwap).

6. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Zo'n rammelaar met een zuignap die je op de tafel of het kinderstoelblad kan plakken.
    En inderdaad Duplo. Altijd goed, mijn zoon is 4 en speelt er nog steeds mee.

7. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ow lees echt al goeie tips!

De duplo is idd ook al handig! Dan heb je het maar vast..maar buitenspeelgoed vind ik ook echt een goede!
    Ze is altijd erg gul...dus het zal best wel weer een aardig bedrag zijn!

Een fietsstoeltje is ook een goed idee!

het volgende autostoeltje hebben we al staan...(ook gedeeltelijk van haar!) En van Vtech hebben we ook al zoveel gekregen (schandalig eigelijk hoor! Haha!)

Zo loopkar is ook wel leuk denk ik...

krijg gelijk allemaal ideeën hier! Hahaha!

8. Chingy

Chingy Actief lid

28 apr 2009
    356
    0
    0
    Brabant
    Rowan heeft met sinterklaas een speelkleed gekregen. Nu ligt hij erop met wat speeltjes en de babygym maar over een tijdje kan hij daar lekker op spelen. 's morgens leg ik het kleed neer en 's avonds gaat het weer terug in de kast en hebben we onze woonkamer weer terug :) Het is zo'n kleed met een weggetje erop. klik

Misschien leuk met een houten treinset, of de garage van little people?

9. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Ik had dezelfde ideeën als hier al geopperd werden, zoals een babywalker, een rij/zitauto (hoe heet zo'n ding eigenlijk..), duplo, zo'n zuignapspeeltje. Verder zijn hier een Bumbo-seat (met speeltray, dan zitten ze veel beter!), puzzels, little people, badspeelgoed (foampuzzels zijn hier erg in trek!) activity tafel en een kinderstoel, goede en veelgebruikte spullen. En uiteraard het fietsstoeltje! En heb je al een buggy? Is misschien als je een groter bedrag krijgt ook een leuk cadeau.

Liefs Elea

10. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    leren slofjes voor als ie gaat staan en stappen

Deel Deze Pagina