kasboek

Discussie in 'De lounge' gestart door Baby09, 26 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Heey meiden,
    ik heb een tijd een kasboek bijgehouden. Alleen ik krijg nu weekgeld en wil het alsnog goed bijhouden maar ik weet even niet hoe.
    Hiervoor kreeg ik rond de 22ste mijn loon, dus de rekeningen die ik na de 22ste kreeg telde ik mee voor die maand. (hmm niet helemaal duidelijk denk, maar kan het niet anders uitleggen) en rond de 30ste krijgt mijn man zijn loon binnen. Dus als ik mijn loon kreeg ging voor mijn financieen de nieuwe maand al in. Nu kan dat dus niet meer en weet ik even niet hoe ik het netjes kan bijhouden.

2. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Je vraag is niet zo duidelijk, ik snap het niet..

3. HOG

HOG Niet meer actief

Gewoon beginnen met de dag dat je je weekgeld krijgt?

4. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    En alles op schrijven wat je uit geeft in excel?
    Dat doe ik ook....

5. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Ik deed toen mijn man per week betaald kreeg alles iedere week naar de spaarrekening en op de dag dat ik maandelijks mijn salaris had gekregen, stortte ik het in 1 keer terug. Zo merk je er weinig van.
    Deed ik dit niet, kwamen we iedere maand tekort.

6. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Je kunt per jaar 13 staatjes maken, op alle 13 staat 4x jouw weekloon, maar op maar 12 staat loon van je man. Dan maak je een lijst van je vaste lasten, en op welke data die worden afgeschreven. De 13 lijstjes zijn van datum tot datum, dus zoek er de vaste lasten bij die je in die 4 weken moet betalen. Dan houdt je een prima overzicht. Doe het hier ook al jaren zo. Het bedrag dat dan over is per 4 weken verschilt dan wel steeds.

Deel Deze Pagina