nu wordt het een beetje realiteit!!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kalush, 6 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Hallo allemaal!

    Nou we hebben zonet een kinderwagen gekocht.. haha een beetje heel erg vroeg, maar konden een hele mooie wagen voor een prikje kopen, en ja dat hebben we ook gedaan.
    Nu hier alles zo staat wordt het realiteit.. en echter.. :) :)

    Nu heb ik zoiets van: Kom maar op... ik ben er klaar voor!

    We hadden een beetje stiekum gedaan vanwege de buren, ja die weten ook nog niks, dus wij rennen met die spullen naar binnen, komen we erachter dat de buurman in de auto zat, en ja die heeft dus alles gezien.. :) :)

    Ja dat hadden wij ook niet voorzien :(

    Nou dit wilde ik even kwijt!

    Groetjes Kalush
     
  2. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    HaHa, grappig van je buurman. En fijn dat het nu wat meer echt word voor je, en waarom zou je iets voor een prikkie laten staan ;) . Ik heb ook al knuffels gekocht...en we hebben een nijntje mobiel voor in de kinderwagen gehad van mijn schoonouders. Het is toch alleen maar leuk om dit soort dingen te doen.
    Liefs, misspuma
     
  3. munt

    munt Actief lid

    11 dec 2005
    290
    0
    0
    friesland
    hallo ik had ook al wat dingen gekocht toen ik 7 weken zwanger was heb nu bijna alles al
     
  4. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Ik zit ook internet al af te struinen naar een kinderkamer...waarom zou je dat niet kunnen doen. Oké mocht het mis gaan wat ik natuurlijk voor niemand hoop, dan heb je het alvast voor de volgende keer.
    Liefs, misspuma
     
  5. Mirjanne

    Mirjanne Bekend lid

    2 jan 2006
    554
    1
    18
    hihi.. de babykamer heb ik hier al in huis.. tsja, ik weet het, het is vreselijk.. erger nog.. donderdag wist ik dat ik zwanger was.. de woensdag ervóór was het kamertje geregeld..

    Onder het mom van 'stel dat het nooit lukt, heb ik nog een mooi dressoir en leuke kast over'.. hihihi.. Dus mijn superschattige whitewash babykamer met romeinse en klassieke doch toch moderne accentjes staat hier al..


    Evenals de maxicosi..

    hahaha.. Had er één gezien, laten weten aan mijn ouders.. van mijn ouders voor mijn diplomering geld gehad in een nijntje-flesje.. dus dat heb ik meteen maar goed besteed, voordat ik het 'leen' van het flesje.. :)
     
  6. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ow, we zijn dus niet de enige die al aan het hamsteren zijn :) :) :) :)
    Nou ja, is ook heel logisch eigenlijk.. was zonet ook even weer aan het kijken of er misschien ook een mooie babykamer te koop was, zoek ook een mooie witte..

    En ja boxen, ja hou nou alles in de gaten.. haha.. en het erge is nog, we moeten binnenkort verhuizen, en alle rommel dan ook weer meeslepen..
    We slaan nu eerst alles op bij mijn ouders thuis, maar kan er nu nog geen afstand van doen.. over een weekje ofzo breng ik het daar wel, en dan haal ik het op zodra het kan, heb ik dan weer een verassing!!!

    Shopse, iedereen ;)

    Groetjes Kalush
     
  7. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Leuk toch, en je gaat er toch vanuit dat alles goed gaat!
     
  8. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Tuurlijk gaan we ervan uit dat alles goed gaat :) :)
    Alleen het is gewoon nog heel erg vroeg om alvats dingen in te slaan!

    Ach ben er wel blij mee, hebben we dit maar vast..
    Alleen mijn familie, degene die het weten, hadden wel zoiets van: waar ben je mee bezig..
    Nou stel je voor dat het wel mis zou gaan, nou dit is nooit weg!

    Groetjes Kalush
     
  9. toetie83

    toetie83 Fanatiek lid

    20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    Mijn beste vriendin die net 2 maanden bevallen
    was had me heel vroeg paar kleertjes gegeven die haar zoontjuh niet meer paste of die hij nooit aan had gehad.

    En ik wist niet eens dat ik zwanger was. nu gister had ze me weer nieuwe kleertjes gegeven ik zei : ik moet zelf ook strax halen , wel lief van haar natuurlijk.

    Vandaag met mijn vriend wezen kijken naar behang of kleurtje voor de muren van de babykamer
    die ook enorm groot is dus

    We dachten zelf aan structuur verf en in het midden als randje een sierplankje met lime groen en blauw dacht ik zelf.

    Hij heeft er zin in dus mischien morgen (koop avond) donderdag) gaat hij structuur verf halen.

    En we kijken af en toe voor een complete baby kamer die te koop staat
    op www.marktplaats.nl daar staan ook leuke (wel tweedehands)

    Ook hele mooie witte KALUSH? NIKS VOOR JOU?

    groetjes loesmari EXTRA LANG GEMAAKT WEERppffffffff
     
  10. Geertje

    Geertje Lid

    16 jan 2006
    35
    0
    0
    Mijn vriend was ook al meteen druk aan het kijken toen we wisten dat we in verwachting waren; marktplaats, speurders.nl enzo.
    Van vrienden hebben we een ledikantje, comode, box en een maxi cosi gekregen, dus wij zijn ook al goed bezig hahha
    Maar ook wel erg leuk om mee bezig te zijn hoor.
    Het word zo inderdaad veel echter allemaal.

    liefs
    Geertje
     
  11. cass001

    cass001 Actief lid

    15 dec 2005
    359
    0
    0
    ondernemer
    Eindhoven
    Leuk dat jullie allemaal aan het hamsteren zijn.

    Ik kijk ook veel op het internet. Marktplaats en webwinkels.
    Eerste maal zwanger, nog nooit in verdiept en aangezien voor mijzelf kleding kopen nu wat minder interesant is, kan ik hier mijn tijd mee verdoen.


    We zijn ook al 1 keer in baby zaken gaan kijken, maar zag alleen maar stellen met hele dikke buiken, dus we dachten zijn wij niet een beetje vroeg...

    Ik vind het alleen heel moeilijk om dingen aan te schaffen zonder geslacht te weten, speelt toch een beetje mee. Afijn je weet het toch nooit zeker maar toch.

    Ik blijf gewoon surfen en surfen naar alles wat met baby te maken heeft en zal dan na mijn termijn echo eens in gaan slaan.

    We hebben een nieuw huis gekocht en gaan er 1 augustus as. in. Mijn voorstelling van babykamer klaarmaken en dan iedere keer in de stoel gaan zitten en kleding opvouwen etc...zit er niet in. Ben als we verhuizen ruim 7 maanden zwanger en kan niet eens meer goed het kamertje voorstellen. Maar toen we het kochten wist ik niet dat ik zwanger was en dacht dat zal nog wel duren..... ;)
     
  12. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    Grappig om te lezen dat jullie er nu al zo mee bezig zijn. Ik had dat helemaal niet ik was heel onzeker, wilde niet voor de eerste echo aan vrienden/kennissen vertellen dat ik zwanger was. dat heb ik pas met 12 weken gedaan, maar pas bij 20 weken begon het echt te kriebelen. toen heb ik de kinderwagen besteld, en een lijstje met eerste benodigdheden afgewerkt zoals aankleedkussen, rompertjes,hydrofiele luiers enz. Nu hebben we inmiddels ook de commode staan en heeft mijn vriend wat assocoires aangeschaft. zo wordt het langzaam aan een kinderkamer
     
  13. Selin

    Selin Fanatiek lid

    15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Nou...om eerlijk te zijn, zijn wij ook begonnen met hamsteren voordat we wisten dat we zwanger waren...
    Moet zeggen dat we ook behoorlijk wat tweedehandse spulletjes hebben gekocht....en ben er echt dolblij mee...
    Denk als je alles echt in 1x moet kopen dat je echt ontzettend veel geld kwijt bent
     
  14. PamEnMarcel

    PamEnMarcel Actief lid

    Ik moet eerlijk zeggen dat we eigenlijk nog helemaal niks in huis hebben... Niet omdat we't niet leuk vinden ofzo, we hebben echt tig brochures en boekjes en weet ik wat... Maar we wilden toch eerst maar wachten totdat we weten of't een meisje of jongen wordt voordat we de winkels leegkopen :oops: Maar het kriebelt wel heel erg! :D

    En aan iedereen die al flink aan't shoppen zijn: heel veel plezier!!!!!
     
  15. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hai, ik herken het ook heel erg. Bij mijn eerste zwangerschap gingen we vanaf dat we het al wisten al shoppen. Het is allemaal al zo duur en als je steeds iets koopt, scheelt dat wel. Mijn zwangerschap is toen uitgelopen op een miskraam. We hadden al veel spullen en hebben die op zolder gezet. Nu ben ik weer zwanger. Vanaf het moment dat ik het wist hebben we de spullen weer naar benenden gehaaald, zodat ik er weer naar kon kiiken. Ook zijn we toen gelijk weer spulletjes gaan kopen al deed ik dat wel met een ander gevoel. Het leek wel of ik het voor een ander kocht. Zo hebben we al heel wat bij elkaar gesprokkeld en de aanbiedingen goed in de gaten gehouden, want dat scheelt ook erg veel. Ik dacht eigenlijk ook dat wij de enige waren. Het is leuk om te lezen hoe jullie daar over denken.
    Ik zou zeggen koop en zoek ze want dat is erg leuk!
    Liefs jenny
     
  16. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Ik ben nu ook al in staat om alles wat ik kan krijgen aan te pakken...

    Had altijd al de wens om als ik een kindje krijg allemal tweedehands spullen te kopen en dan alles zelf op te knappen...
    Er staat een oude rookstoel die nog van oma is geweest in de schuur bij mn ouders, die ga ik opkanppen en komt in de evt. kamer...

    We hebben een wiegje voor de eerste weken, want dat is een erfstuk, mn moeder heeft dr wieg met dr trouwjurk bekleedt, daar hebben wij alle drie in gelegen en de twee ukkies van mn zus ook....

    Heb wel een ideetje voor de evt. kamer, maar er echt aan beginnen doe ik pas als ik zwanger ben....
     
  17. Anabella

    Anabella Fanatiek lid

    2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ik heb zelf nog niks gekocht, op een pak newborn luiers na :)
    Wel hebben we van vrienden een lief pakje met slofjes gehad, en van de verloskundige heb ik een badeendje en een klein knuffelbeestje gehad.
    Die dingetjes liggen in zo'n plastic krat, en ik vind het leuk om daar naar te kijken.
    In de prénatal heb ik wel leuke knuffels gezien, maar volgens mij krijg je vanzelf nog 6000 knuffelbeesten van je omgeving.. :p
     
  18. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ja knuffels ga ik zelf ook niet halen.. je krijgt er genoeg..!
    Maar goed, soms heb je een opwelling, dan kun je het niet laten liggen, dus ach.. snaai ik het maar mee.. :D :D

    Ik ben zo af en toe nog wel eventjes op internet aan het kijken voor leuke spulletjes, en dan moet ik me zo inhouden..
    Ik heb potverdorie nog bijna 7 maanden de tijd om dingen op en uit te zoeken..
    Maar ja ik kan het ook niet laten om toch te kijken!
    En als er iets is, wat ik echt niet kan laten liggen, dan koop ik het, of doe een bod ofzo...

    En ja af en toe er even naar kijken.. haha.. blijft leuk!!

    Groetjes Kalush
     
  19. Ja wij hebben ook al een buggy maar staat bij de meter hihi
    is aan cadeau van haar , en de kinderkamer krijgen we van de oma ..
    EN heb al veel kleren , en dekentjes enz liggen
    zelf gekocht , en gekregen ook van de meters , en de oma's .. leuk wel ..
     

Deel Deze Pagina