Wat jammer dat je snipperdag niet gelukt is....maar in principe kun je wel gewoon vliegen toch? Gaat gerust goed meis...kop op!!
Jeetje wat is het hier spannend....durf zometeen niet meer te kijken! Ziet er allemaal erg goed uit hier....duimpjes draaien overuren.
Britt, volgens mij kan het ook geen kwaad hoor meis. het vruchtje zit echt heel goed verpakt. Wel balen dat het niet is gelukt die snipperdag. Maar niet te veel zorgen maken hoor, want das niet goed voor jou hier even een Update: vanochtend moest ik echt even gaan liggen weer, zo misselijk was ik. MN borsten doen ook nog steeds flink zeer, mn lenzen zijn soms echt niet te harden en ik heb zo'n raar gevoel in mn buik, heeel anders dan ongigevoel in ieder geval. Ook, en sorry voor het smerige detail, het witverlies is er nog steeds, terwijl dat altijd zo'n dag of 3 voor mn NOD ineens weg was, nu dus niet. Verders zo verschrikkelijk moe en ik blijf maar naar de wc gaan (ook het broekgluren komt mij ietwat te bekend voor...haha). vandaag dus weer een spannende dag... Liefs, Daan
nou maakt dus weinig uit.. [img=http://img170.imageshack.us/img170/7204/img0828vn6.th.jpg] Daan hoe is het bij jou???
Oh meis, wat goed die test.... heerlijk. Lekker ervan genieten he meid. bij mij nog steeds geen duivels...ik begin nu toch echt wel een beetje te hopen. Denk dat ik het weekend dan nog eens ga testen. de sypmtomen zijn nog steeds allemaal aanwezig, dus het kan nog steeds. Maar soms dan denk ik dat toch de duivels nog zullen komen. Durf er gewoon nog niet op te hopen...... liefs, Daan
@Britt, WOUW, Nou is het helemaal duidelijk!!! Gefeliciteerd,ene [-o< dat het goed mag blijven gaan nu!!! @Daan, is dit weekend eigenlijk je NOD? of heb ik dat verkeerd begrepen? Ook voor jou [-o< dat het goed zit!!!. Dikke knuffel van mij
hey meis, ondanks alle goeie signalen, de positieve test en alle symptomen zijn vannacht totaal onverwacht toch de duivels gekomen. denk dat de laatste fase van de innesteling toch is misgegaan... heb nu een onwijse baaldag, maar morgen met goede moed maar weer verder voor ronde 11. Had deze maand dan wel ineens een hele lange cyclus, dus wordt volgende maand weer erg lang wachten. Jij in ieder geval heel erg gefeliciteerd en lekker genieten he. dank voor al jullie berichtjes. Liefs, Daan
He daan wat balen meis..laat je mar even lekker verwennen vandaag! Welk merk test gebruik jij??? Ik hoop dat ronde 11 jouw geluksmaand gaat worden! dikke knuffel nina
hey Nina, dus we kunnen elkaar een hand geven, balen he. Ik heb er in ieder geval nog steeds flink de balen van. jij had ook best veel klachten toch? wat is een vrouwenlichaam toch een raar iets he. succes komende dagen en de nieuwe ronde. Liefs, Daan
Ja daan.ik was 10 dagen overtijd en dat heb ik nog nooit in de afgelopen 9 rondes gehad. Dus ik was er echt helemaal stuk van. Morgen ga ik wel even naar de huisarts vragen of ze wat routine zaakjes wil nakijken gewoon voor mijn gemoedsrust! Ik hou je in de gaten en we gaar er weer voor! liefs nina
hey Nina, kan me voorstellen dat je er dan helemaal extra stuk van was. Hoop dat de HA wat gerustheid kan geven. sterkte komende maand en ik hou je in de gaten.hopelik gaan we allebei snel naar het zwanger forum. liefs, Daan